Benchkussen

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Zootje

Benchkussen

Ongelezen berichtdoor Zootje » 15/03/10 16:36

Al een tijdje slaapt Ziva eigenlijk zonder haar benchkussen(s) aangezien ze ze alletwee sloopt...
De grote voor in de bench had ik daarna weer gemaakt maar een dag later was het WEER kapot..
Nu kreeg ze vannacht weer de kleine mat in d'r bench die ook net gemaakt was, en die heeft ze weer zitten slopen..

(en ja ze heeft wel altijd speelgoed in de bench hoor! :) )

Om niks in de bench te leggen vind ik
ook geen goed idee want het is echt haar eigen plekje haar veilige plekje.. En daar moet ze dus ook overdag enzo lekker in gaan liggen...

Dus weet iemand een optie? Een bench kussen die ze niet zo snel kapot krijgt of waar ze gewoonweg vanaf zal blijven?

balou060308

Ongelezen berichtdoor balou060308 » 15/03/10 16:43

balou heeft als pup een kussen in zijn bench gehad was zwart all weather van extreme geloof ik die waren wel stevig maar die zijn ook kapot te krijgen anders moet je kijken of je iets van kevlar kunt krijgen :D :D

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 15/03/10 16:44

Wij hebben hier een vetbed in de bench liggen voor Noah, is dat misschien een idee?
Leg je trouwens ook speeltjes in de bench als je er niet bij bent? (als je weg gaat)
En ben je niet bang dat ze dan een speeltje stuk maakt en iets inslikt?
Bij Noah in de bench ligt alleen zijn vetbed en geen speeltjes, die krijgt hij als hij uit de bench is en kan spelen :)
Gewoon een tip hoor :wink:
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 15/03/10 16:54

Speeltje dat ze krijgt is altijd dr kong meer niet hoor :) geen knuffels of andere speeltjes want ze krijgt verder alles kapot inderdaad...

Een vetbed dus of zo'n all weather ding?

Gebruikersavatar
sharon66057
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4468
Lid geworden op: 12/07/09 13:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor sharon66057 » 15/03/10 17:14

Zootje schreef:Speeltje dat ze krijgt is altijd dr kong meer niet hoor :) geen knuffels of andere speeltjes want ze krijgt verder alles kapot inderdaad...

Een vetbed dus of zo'n all weather ding?


Oke :wink:
Ja wij hebben een vetbed liggen in zijn bench, is ook makkelijk met wassen enz.
Noah heeft hem nog nooit gesloopt, maar nou is Noah ook niet echt een sloper.
Een vetbed is meer een dik, wollig "kleed" en geen kussen, dus misschien houd ze dat heel :D
Afbeelding

:bruinpootje: Noah

Zeg me dat je nooit weg zal gaan....
Dat kan ik je niet beloven.
Maar als je aan me denkt, zul je me zien...heel even, in de verte...

R.I.P Rebel en Nero, samen voor altijd in mijn hart...

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 15/03/10 17:18

Ze moet het ook echt niet kapot kunnen krijgen dus misschien is zo'n all weather ding dan handiger/steviger??

Waar kun je deze all weather kopen in maat XXL (118 cm)?

toscak
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2564
Lid geworden op: 14/05/09 19:13
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor toscak » 15/03/10 17:24

Ik heb in de bench een aantal kleden/dekentjes liggen van de Ikea. Misschien weet je wel welke ik bedoel, ze hebben ze in alle kleuren en zijn heerlijk warm. Bob maakt deze niet stuk, omdat het gewoon een dekentje is. Alle andere matjes etc zijn hier ook al de deur uit.
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 15/03/10 17:25

Ja een plaid heeft ze nu continu gehad sinds ze de kussens kapot maakte.. Maar de bench komt straks behoorlijk midden ni de kamer te staan waardoor we wel iets willen wat er netjes uitziet en niet rommelig ofzo snap je? :oops:

toscak
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2564
Lid geworden op: 14/05/09 19:13
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor toscak » 15/03/10 17:28

En die dekentjes gewoon netjes opgevouwen? Heet inderdaad een plaid ja...

Wij hebbn er geloof ik 4 opgevouwen op elkaar
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 15/03/10 17:29

Haha dat laat Ziva niet netjes opgevouwen liggen :P dus dan ga ik continu elke seconde die dingen opvouwen dat wordt 'm niet denk ik :oops: Ik ga heel even verder zoeken.. Maar plaids laat ze in ieder geval wel heel dat is wel bekend nu.. :)

Hanny

Ongelezen berichtdoor Hanny » 15/03/10 17:43

Fleurtje wil helemaal geen kleed in haar bench, als ik er één in lag, dan sleepte ze het kleed er gelijk weer uit. Of schoof het zo opzij dat ze lekker op het ijzer kon gaan liggen.....

Zo zie je maar, fleurtje bepaald zelf wel of ze wel of geen kleed in haar bench wil. Er ligt dus bij ons geen kleed in haar bench, wel op een andere plaats in de huiskamer.

yosca
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 488
Lid geworden op: 04/09/09 14:10
Locatie: Capelle aan den IJssel

Ongelezen berichtdoor yosca » 15/03/10 18:28

Bij ons hetzelfde probleem.. ik ben van de kleedjes afgestapt en heb nu een stuk linoleum (gewoon wat op de vloer van de woonkamer ligt) op maat geknipt en in de bench geplakt. Ideaal.. mevrouw ligt graag hier gewoon op de grond, ze kan dit niet slopen, koel en toch niet te koud.. En ik moet zeggen dat het er erg luxe uitziet het heeft nl. houtprint :D
Groetjes van Anneke en een Pootje van Yosca & Zyva.

Gebruikersavatar
Ollie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1557
Lid geworden op: 03/01/08 10:05
Locatie: Utrecht

Ongelezen berichtdoor Ollie » 15/03/10 20:06

Alles kan kapot, ook die dure all weather dingen.
Ollie had helaas gewoon pech, een kale bodem, hij vond het prima. Hij vrat de boel namelijk ook nog op, dus ik durfde echt niet weg met iets in de bench. Linoleum ook geprobeerd, kreeg hij het toch voor elkaar om het in de hoek los te trekken en dan rustig de boel eruit scheuren en opeten. Een houte plank deed het wel goed (precies op maat laten maken), voor in de winter.

En alles is goed gekomen hoor, hij laat alles heel inmiddels (al sloopte hij sowieso alleen de dingen in de bench)!!
Groetjes Saskia & Ollie
Afbeelding
Een Monika orginal!!

ine-m

Ongelezen berichtdoor ine-m » 15/03/10 20:38

ook hier een vetbed en dat ging goed :)

gr ineke

balou060308

Ongelezen berichtdoor balou060308 » 20/03/10 17:53

wij hebben die all weather kussens gekocht bij pets place


Terug naar “Verzorging”