Coco

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Gebruikersavatar
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 785
Lid geworden op: 09/04/10 12:10
Locatie: Lelystad

Ongelezen berichtdoor milo » 19/10/10 20:28

Zo wat is ze opgeknapt, een heel andere uitstraling nu! Gruwelijk wat mensen dieren aan kunnen doen, ongelooflijk.. Gelukkig mag ze de rest van haar leven genieten bij jullie!
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:

Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 890
Lid geworden op: 08/08/10 14:38
Locatie: Enschede

Ongelezen berichtdoor Nienke & Foofer » 19/10/10 22:26

Wow wat een moedige beslissing en ik ben het eens met mijn voorgangers, top wat je hebt gedaan!!

marron
Speurneus
Speurneus
Berichten: 31167
Lid geworden op: 18/04/04 04:41
Locatie: hengelo (o)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor marron » 20/10/10 15:32

roef schreef:
rimanime schreef:Ik sluit me graag bij Desiree & Marion aan :) Geniet van je andere 2 kanjers........


ik ook,liefde is soms ook los laten hoe moeilijk dat ook is.

hier sluit ik me ook helemaal bij aan, je bent erg dapper!
:bruinpootje: Marron R.I.P
:bruinpootje: Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F)
:bruinpootje: La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F)
:bruinpootje: Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F)
:bruinpootje: Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F)
:bruinpootje: Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)

renate
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2197
Lid geworden op: 13/02/09 08:43
Locatie: Rijen

Ongelezen berichtdoor renate » 22/10/10 07:18

Ik vind het een hele moedige beslissing van jullie :klasse:
hopelijk is Coco nu helemaal op haar plek en kan ze heerlijk van haar verdere leven genieten.

Ell

Ongelezen berichtdoor Ell » 24/10/10 10:46

:cry2: verschikkelijke mensen bestaan er, dat je dat een beest aan kan doen echt ongelofelijk.
Echt super wat je gedaan hebt !!

Martine.jolie

Ongelezen berichtdoor Martine.jolie » 24/10/10 20:14

Jee wat een moeilijke beslissing moet dat voor jou zijn (geweest) :(
Ik vind het wel een hele moedige, zeker omdat je in haar belang hebt gehandeld en in het belang van jouw andere honden.
Maar wat een goede dingen heb je met en voor haar bereikt, alle respect hoor.
Ik hoop echt dat zij zich nu wel goed op haar plaats voelt en dikke maatjes wordt met de reu des huizes.

Voor jou heel veel sterkte :allright: en voor Coco het aller, allerbeste.

Dinie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9630
Lid geworden op: 20/12/06 18:18
Locatie: Luyksgestel (N.-Br.)

Ongelezen berichtdoor Dinie » 24/10/10 20:43

Oh, wat een moeilijke beslissing Marijke, maar je hebt wederom in het belang van Coco gehandeld. :bloem: :knuffel:
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008

labbers
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1042
Lid geworden op: 08/03/10 17:01
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor labbers » 02/11/10 13:57

Ik heb dit topic helemaal gelezen..en voor mij staat 1 ding als een paal boven water..Coco had jouw nodig! Nodig om te komen waar ze nu is.
Zo is het soms ook met vriendschappen, sommige zijn voor een leven lang, sommige voor een bepaalde periode. Ze heeft van jouw geleerd om mensen te vertrouwen, ze heeft bij jouw zich zelf kunnen worden. Hierdoor kon ze weer een stapje verder, naar mensen die haar dat stukje rust kunnen geven. Geweldig wat je voor haar hebt gedaan!
Dawn (Tickled Pink by Ic of Storm's Legacy 06-07-2012)
Hailey (Black Pearls of Mainhatten Ultra Voilet 17-01-2012)

Gebruikersavatar
Fientje
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 18
Lid geworden op: 05/05/12 13:45
Locatie: Brasschaat

Ongelezen berichtdoor Fientje » 09/05/12 09:42

Ocharme die hondjes! Ze zouden die mensen die dat die hondjes aandoen zelf zo moeten behandelen! Echt schandalig! Ik ben zo blij dat Coco daar nu weg is! Gelukkig zijn er nog echte dierenliefhebbers!
Die 1e 2 foto's brachten mij direct aan het :cry:
A dog wags his tail with his heart...

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 09/05/12 15:21

Geef Coco wat tijd, en ik weet zeker dat je er een fantastische labrador er aan hebt! .. En dan is zij dat gehele boordfok verhaal zo vergeten, en kan ze het leven leiden wat ze verdient ;)

Noah/Bruce
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 437
Lid geworden op: 23/12/11 11:50
Locatie: Scheemda

Ongelezen berichtdoor Noah/Bruce » 09/05/12 17:01

Coco zal nu onderhand wel een jaar of 10 zijn, topic is gestart in 2008, wellicht heeft ze de laatste jaren goed en gezond doorgebracht!!
TRAMPS LIKE US.......BABY WE WERE BORN TO RUN

Gebruikersavatar
jessica
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4979
Lid geworden op: 03/09/06 15:24
Locatie: hazerswoude
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor jessica » 09/05/12 23:10

MheenLab schreef:Geef Coco wat tijd, en ik weet zeker dat je er een fantastische labrador er aan hebt! .. En dan is zij dat gehele boordfok verhaal zo vergeten, en kan ze het leven leiden wat ze verdient ;)
zoals de vorige schrijver al aangaf is het een oud topic.
Hopelijk reageert haar baasje nog, maar wat ik weet van het verhaal is het verre van zo simpel als jij nu stelt!
Afbeelding
©Monika

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 10/05/12 06:42

jessica schreef:
MheenLab schreef:Geef Coco wat tijd, en ik weet zeker dat je er een fantastische labrador er aan hebt! .. En dan is zij dat gehele boordfok verhaal zo vergeten, en kan ze het leven leiden wat ze verdient ;)
zoals de vorige schrijver al aangaf is het een oud topic.
Hopelijk reageert haar baasje nog, maar wat ik weet van het verhaal is het verre van zo simpel als jij nu stelt!


Dat het topic uit 2008 had ik niet in de gaten, ik druk meestal bovenaan op ongelezen topics, en daar stond deze ook tussen :oops:

En heb wel enige ervaring met het herplaatsen van honden, en daarbij blijkt keer op keer, dat ná verloop van tijd, de ware aard van het beestje naar boven komt ;)

duo penotti

Ongelezen berichtdoor duo penotti » 10/05/12 10:18

Coco stelt het goed bij haar huidige baasjes, door haar verleden had ze ernstige verlatingsangst en bij de mensen bij wie ze nu woont heeft ze nog geen seconde alleen moeten zijn, dat kon ik haar helaas niet bieden. Ze wordt schandelijk verwend bij haar huidige baasjes, als ontbijt eet ze boterhammen met paté en zo van die dingen (ze mag zelf kiezen) en de wandelingen die ze doen zijn elke dag dezelfde rondjes 'rond de kerk, precies wat voor haar het beste is aangezien haar heupen helemaal naar de filistijnen zijn. Voor de rest van de dag ligt ze te luieren of te snoepen. Toen Coco nog bij mij woonde, was bovenstaande de ideale thuis die ik voor haar in mijn gedachten had. Ik heb weinig/geen contact met de huidige baasjes, da's het enige jammere maar ze zijn haar al een aantal keren komen laten zien in het asiel dus ik weet dat het goed gaat.
Ik heb nog steeds veel spijt dat Coco herplaatst is geworden, hoewel het het beste voor haar was.

MheenLab
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 827
Lid geworden op: 27/03/12 15:36
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor MheenLab » 11/05/12 06:25

duo penotti schreef:Coco stelt het goed bij haar huidige baasjes, door haar verleden had ze ernstige verlatingsangst en bij de mensen bij wie ze nu woont heeft ze nog geen seconde alleen moeten zijn, dat kon ik haar helaas niet bieden. Ze wordt schandelijk verwend bij haar huidige baasjes, als ontbijt eet ze boterhammen met paté en zo van die dingen (ze mag zelf kiezen) en de wandelingen die ze doen zijn elke dag dezelfde rondjes 'rond de kerk, precies wat voor haar het beste is aangezien haar heupen helemaal naar de filistijnen zijn. Voor de rest van de dag ligt ze te luieren of te snoepen. Toen Coco nog bij mij woonde, was bovenstaande de ideale thuis die ik voor haar in mijn gedachten had. Ik heb weinig/geen contact met de huidige baasjes, da's het enige jammere maar ze zijn haar al een aantal keren komen laten zien in het asiel dus ik weet dat het goed gaat.
Ik heb nog steeds veel spijt dat Coco herplaatst is geworden, hoewel het het beste voor haar was.


Goed om te lezen dat ze eindelijk de plek heeft gekregen die ze verdient! 8)


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”