Ook wij krijgen een labje....

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
Carobella
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 286
Lid geworden op: 10/12/14 22:01
Locatie: Zeist

Re: Ook wij krijgen een labje....

Ongelezen berichtdoor Carobella » 17/05/15 11:50

Netty schreef:
psh74 schreef:We hebben ze nog niet mogen knuffelen wel aaien :verliefd1: zaten in een puppyren......ze waren nog niet geent!

Dat was voor de kinderen wat minder leuk....maar ze hebben evengoed genoten vh stel.....ze hadden net getankt ad melkbar.... dus ze lagen heerlijk te slapen! Maar ze konden het niet weerstaan om even bij ons te komen kijken! Heerlijk die slaperige koppies!



Idd een beetje sneu dat jullie de pups niet even vast konden houden. Iedere fokker doet het op zijn eigen manier, maar mijn eigen ervaring is dat we met 6 weken tussen de pups in de ren zaten.
Maar over een weekje komt jullie Fenna thuis en dan kunnen jullie onbeperkt met haar knuffelen. Heel veel geluk met jullie meisje


De fokker waar wij contact mee hebben gaf ons het idee dat als er puppen zijn dat we dan wel een paar keer langs moeten gaan komen om juist te kijken naar de energie tussen ons en een potentiele pup. Ik zou het niet fijn vinden als ik niet het idee had dat er iets van contact heeft kunnen zijn tussen mij/mijn gezin en eventuele pup. Ik vind alleen maar aaien toch wel erg minimaal. Nu lijkt de keuze helemaal bij de fokker te liggen. Of zie ik dat verkeerd :confused:

Gr Caroline
:zwartkopje: Cato's Saartje Uit 't Labradorium (28-10-2015)

psh74
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 92
Lid geworden op: 24/04/15 13:19

Re: Ook wij krijgen een labje....

Ongelezen berichtdoor psh74 » 21/05/15 09:57

Fenna is er!! Sinds gisterenmiddag....het is een zwart teefje geworden!! We zijn zo blij met haar :verliefd1:

De eerste nacht heeft ze lekker doorgeslapen....zij wel :D ik niet was naast haar gaan liggen....heb 1keer mn hand bij de bench gehouden omdat ze onrustig was...en dat was voldoende! Ben benieuwd of dit zo blijft! Ze heeft zojuist zelf de bench opgezocht om een tukkie te doen :applaus:
Af en toe piept ze en dan kijkt ze waar ik ben en gaat dan weer verder tukken!

@caroline de fokker heeft idd voor ons een keus gemaakt...maar wel in overleg met ons!
Vandaar ook de kleur switch...de fokker vond deze(fenna) het best bij ons drukke gezinsleven passen!
De fokker is erg voorzichtig en de pups waren nog niet geënt....

Ga vh weekend even puzzelen om een foto te plaatsen! Dat lukt me hier nog niet :oops: wel op FB.....

Gelijk nog een klein vraagje...moet ik overdag ook het deurtje dichtdoen vd bench.? Of is dat nog te vroeg?

Nou ga ff bakkie thee doen voordat ze weer wakker word.....

Carobella
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 286
Lid geworden op: 10/12/14 22:01
Locatie: Zeist

Re: Ook wij krijgen een labje....

Ongelezen berichtdoor Carobella » 21/05/15 10:12

Heel veel plezier met elkaar!

Gr Caroline
:zwartkopje: Cato's Saartje Uit 't Labradorium (28-10-2015)

Gebruikersavatar
FunnyNina
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2243
Lid geworden op: 28/03/10 13:30
Locatie: Maastricht

Re: Ook wij krijgen een labje....

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 21/05/15 19:47

Gefeliciteerd met Fenna
Veel geluk,plezier en gezondheid toegewenst.

Gebruikersavatar
Romke
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 807
Lid geworden op: 22/02/14 12:34

Re: Ook wij krijgen een labje....

Ongelezen berichtdoor Romke » 22/05/15 08:35

Leuk dat ze er is!! Bench zou ik gelijk goed aanleren met deurtje dicht

Jammer dat de fokker ervoor kiest dat je niet bij de pups mag omdat ze niet geent zijn, eerste keer dat ik dat hoor.
Maar nu kan je het dubbel en dwars inhalen

psh74
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 92
Lid geworden op: 24/04/15 13:19

Re: Ook wij krijgen een labje....

Ongelezen berichtdoor psh74 » 24/05/15 16:41

Dank jullie wel :)

We gebruiken idd de bench met deurtje dicht....gaat heel goed!
De nachten gaan tot nu toe ook goed....afkloppen maar.....gebruiken nu de babyphone....

Klopt het dat ze heeeeeel veeeeel slapen?.....ze is meestal een uurtje uit de bench....behoefte doen ff spelen eten....en op het moment dat ze bij me komt liggen met haar hoofd op mn voeten :verliefd1:
Dan zeg ik fenna op de plaats....lok haar me een brokje en dan gaat ze weer slapen.....meestal een uurtje.....

Het is natuurlijk nog maar een humpie.....maar ben bang dat ze nu zo vaak in de bench ligt...dat ze straks zoiets heeft van wat alweer!
Of valt dit mee?

Verder is het echt een lieverd.....alleen eet ze alles van de grond....en in onze tuinplanten loopt ze ook steeds te happen!
Ik weet je moet haar dan afleiden ipv nee of iets derg te zeggen.....maar in de praktijk doe je dit toch!

Ze kijkt me soms aan....van speel zelf maar met het speeltje...ik eet de plant wel op

Iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ook voor het graven in de tuin...?


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”