Guus zijn zoektocht....

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
psh74
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 92
Lid geworden op: 24/04/15 13:19

Guus zijn zoektocht....

Ongelezen berichtdoor psh74 » 15/07/16 09:34

@ Kan iemand dit voor mij bij het goede topic plaatsen...heb perongeluk een nieuw onderwerp aangemaakt :shock: #blonde actie...hahaha :oops: :confused:

Ook ik heb met verbazing meegelezen.... :shock:

Al denk ik dat guus bedoeld dat hij een nest wilt opkopen en dat hij de pups gewoon bij de fokker wilt laten!
Maar dat hij dan "zijn"pup mag uitzoeken ipv dat de fokker het voor hem doet! En dat voor de rest vd pups door de fokker een baasje gezocht word! Alleen hij heeft dan ipv ongeveer 1200 euro het 10 voudige...of als het "tegenzit" nog wat meer.....betaald voor zijn pup......(bedoelde je dit zo guus?)

Ik ben van mening dat de fokker redenlijk goed kan inschatten wat bij de gezinssituatie past! Natuurlijk zullen er hier missers bij zitten,het blijven levende wezentjes!

Net zoals bij kinderen weet je niet hoe dit uitpakt!! Maar (goede) opvoeding doet een hoop!

Fenna is onze eerste hond....wij wilden eigenlijk een bruine.....maar de fokker vond fenna(zwart)beter bij ons passen! Dan is kleur maar een kleur!
Nu hebben we geen vergelijkingsmateriaal(in de zin dat we al eerder een hond hebben gehad)maar wat ons betreft een top match....

En een band met je hond zoals guus het voor zich ziet moet je naar mijn idee ''verdienen" dmv liefde, geduld,vertrouwen,duidelijkheid,en er veel mee bezig zijn....

Ik kan nu naar 15 maanden best zeggen dat ik mn hond kan lezen...maar ook fenna leest mij.....

En natuurlijk kan het zijn dat die klik er gelijk is.... net zoals je dat soms ook gelijk met mensen hebt.....

Maar goed zoveel mensen hier op het forum en zoveel meningen.....

Zoals bovenstaande mijn mening is...wil niet zeggen dat dit de waarheid is..maar wel voor mij :D

Ik wens guus een super leuke lieve hond! en geef als tip mee...sla niet te ver door......veel succes met je zoektocht!!

psh74
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 92
Lid geworden op: 24/04/15 13:19

Re: Guus zijn zoektocht....

Ongelezen berichtdoor psh74 » 15/07/16 09:35

Het hoord bij het topic....ik heb jullie hulp nodig bij het vinden van een lief labje.....


Terug naar “Aanschaf van een Labrador”