Wat zou je doen als?

Respecteer elkaars mening.
Tammie
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 527
Lid geworden op: 28/05/13 09:43
Locatie: zwolle
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Tammie » 06/09/13 10:27

Niets, hier in Zwolle hoeven we geen hondenbelasting te betalen :D

Wat als het zo warm is en je wilt je honden wel de nodige beweging geven?
Liefs tammie
:blondkopje: Liberty Spirit's Red Pepper, Pepper, 11-01-2011
:blondkopje: Liberty Spirit's Mary Poppins, Indra, 10-06-2013
Afbeelding

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 06/09/13 11:41

Niet doen, wat jij wil is niet zo belangrijk. De hondjes staan voorop :)

Wat zou je doen als jouw reu hem af en toe (1/2 maal per jaar)smeert uit de tuin?

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 06/09/13 11:50

de tuin zo afzetten dat het hem niet meer lukt.

wat zou je doen als een eigenaar zijn hond midden in een roedel laat denderen die al op elkaar in gespeeld zijn vele jaren?
en wat zou je doen als die eigenaar dan uit zijn panty knapt omdat alle honden(7) vinden dat deze lomperd op zijn plek gezet moet worden(om een keurige manier hoor,niet knokken)
dit gebeurde van de week weer eens :mad: :eusashhh: :roll:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

dosperros

Ongelezen berichtdoor dosperros » 06/09/13 12:24

Ik kan me dat wel voorstellen hoor, die man begrijpt dat waarschijnlijk niet en kan niet weten dat jouw roedel al jaren samen is. Ik zou het hem uitleggen.

Wat zou je doen als je hond achter je gaat liggen als je je tanden staat te poetsen. Je vervolgens over hem valt, je vastgrijpt aan het douchegordijn en vervolgens valt, met douchegordijn en stang op de grond ligt?

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 06/09/13 12:35

dosperros schreef:Wat zou je doen als je hond achter je gaat liggen als je je tanden staat te poetsen. Je vervolgens over hem valt, je vastgrijpt aan het douchegordijn en vervolgens valt, met douchegordijn en stang op de grond ligt?


:D :D autobiografisch??
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

dosperros

Ongelezen berichtdoor dosperros » 06/09/13 12:38

roef schreef:
dosperros schreef:Wat zou je doen als je hond achter je gaat liggen als je je tanden staat te poetsen. Je vervolgens over hem valt, je vastgrijpt aan het douchegordijn en vervolgens valt, met douchegordijn en stang op de grond ligt?


:D :D autobiografisch??


Vanmorgen helaas live meegemaakt :mad:

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 06/09/13 13:26

:lol: geen pijn gedaan? Met de hond ook alles goed? :D

dosperros

Ongelezen berichtdoor dosperros » 06/09/13 13:28

Roos schreef::lol: geen pijn gedaan? Met de hond ook alles goed? :D


Met mij alles goed, hond zit in het asiel :D

beau
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 642
Lid geworden op: 01/10/08 14:32
Locatie: Appingedam

Ongelezen berichtdoor beau » 06/09/13 14:52

dosperros schreef:Ik kan me dat wel voorstellen hoor, die man begrijpt dat waarschijnlijk niet en kan niet weten dat jouw roedel al jaren samen is. Ik zou het hem uitleggen.

Wat zou je doen als je hond achter je gaat liggen als je je tanden staat te poetsen. Je vervolgens over hem valt, je vastgrijpt aan het douchegordijn en vervolgens valt, met douchegordijn en stang op de grond ligt?



Kijken of mijn hond zich niet bezeerd had en ff knuffelen voor de schrik. Vervolgens een nieuw douchegordijn met toebehoren halen.

Wat zou je doen als andere mensen het nodig vinden je hond te corrigeren dmv een tik met een ballenwerper..
groetjes janneke, pootje van Beau en Olan

:bruinpootje: Beau (Quinten Beau van het Oosterhuis 24-12-2001-15-09-2015)
:zwartpootje: Jip (Prosciutto Fan't Detica 20-9-2015)

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 06/09/13 15:08

Die persoon zelf ook even corrigeren met mijn riem :twisted:

Wat zou je doen als je hond je maar achter zijn favoriete balletje blijft aangaan in de zee
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

Els
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5466
Lid geworden op: 29/04/09 18:42
Locatie: Scheveningen

Ongelezen berichtdoor Els » 06/09/13 15:58

Balletje niet meer gooien, of indien balletje zoek is aanlijnen en afleiden.

Wat zou je doen als je met onweer aan zee, of op een open vlakte loopt en je hond duidelijk bang is?
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.

Gebruikersavatar
Lupos
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3756
Lid geworden op: 19/11/08 08:50
Locatie: Moordrecht
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lupos » 06/09/13 16:03

Els schreef:Balletje niet meer gooien, of indien balletje zoek is aanlijnen en afleiden.

Wat zou je doen als je met onweer aan zee, of op een open vlakte loopt en je hond duidelijk bang is?


Een echt bange hond merkt al eerder dat het gaat onweren dus daar kun je op anticiperen :wink: Ons oude bruintje is sinds een tijdje bang voor onweer (nu ze staar heeft en doof wordt), een uur geleden liep ze al te tandemen en is uiteindelijk onder de tafel gekropen... onweer begon na een half uur.

Wat zou je doen als je hond in zoveel porties poept dat je de laatste ronde geen zakje meer voor hebt?
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012

floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 287
Lid geworden op: 10/08/10 06:44
Locatie: Beilen

Ongelezen berichtdoor floor » 06/09/13 16:33

Zal kijken of ik een takje kan vinden. De poep hiermee onder de bosjes werpen. Zijn er geen bosjes dan denk ik dat mijn neus bloed.
Wat zou je doen, wanneer je s'ochtend beneden komt, je haalt de pup uit de bench en zij is een brok energie. Springt en rent door de kamer.
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013

Lientje01
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 132
Lid geworden op: 31/03/13 21:48
Locatie: vlakbij de zee :-)

Ongelezen berichtdoor Lientje01 » 06/09/13 23:04

floor schreef:Zal kijken of ik een takje kan vinden. De poep hiermee onder de bosjes werpen. Zijn er geen bosjes dan denk ik dat mijn neus bloed.
Wat zou je doen, wanneer je s'ochtend beneden komt, je haalt de pup uit de bench en zij is een brok energie. Springt en rent door de kamer.


Haar rustig begroeten zoals altijd en het (te?) drukke gedrag negeren. Als het gedrag normaal is geworden dan spelen, eten. etc.

Wat doe je als je hond 'snachts de slaapkamer in wil en niet stopt met piepen en aan de deur krabbelen? Ook niet na uren en uren?

floor
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 287
Lid geworden op: 10/08/10 06:44
Locatie: Beilen

Ongelezen berichtdoor floor » 07/09/13 09:07

Zelf zou ik hem in een bench plaatsen, zeker op de leeftijd van Bijke. waardoor hij niets kan beschadigen. (eventueel de mat eruit)
Bij rustig gedrag haar/hem belonen.
Wat zou je ( het eerste gaan) doen... wanneer je hond de leeftijd van één jaar heeft bereikt? :)
Afbeelding
:bruinpootje: Floor 05 09 2003......10 11 2014
:zwartpootje: Tosca 31 01 2013


Terug naar “Discussiehoek”