Welke laarzen

Plaats hier alles over jachttraining en de jacht.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 14/08/11 12:11

Ik draag mijn 'normale' maat van de Human Nature laarzen. :D

Je kunt overigens passen in elke ANWB winkel. Hebben ze de goede maat niet dan weet je in elk geval hoe ze vallen. 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Dees en Floor
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2896
Lid geworden op: 02/02/07 19:40

Ongelezen berichtdoor Dees en Floor » 14/08/11 12:28

Ik heb een paar van John Bardale en daar ben ik erg tevreden over. Ze hebben een wat wijdere schacht, ideaal als je -net als ik- stevige kuiten hebt :) Ik heb ze gekocht bij Dursy.
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006

mullermariska
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2399
Lid geworden op: 02/03/09 14:56
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor mullermariska » 14/08/11 13:01

Saskia.Bernadette schreef:Ik draag mijn 'normale' maat van de Human Nature laarzen. :D

Je kunt overigens passen in elke ANWB winkel. Hebben ze de goede maat niet dan weet je in elk geval hoe ze vallen. 8)


Ik wilde laatst ook nieuwe human nature laarzen maar bij de anwb winkels hebben ze ze niet meer. Ze zijn alleen nog online te verkrijgen helaas.

Ik heb gewoon de zelfde maat als mijn gewone schoenen trouwens.
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva

:zwartkopje: Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
:blondkopje: Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010

Michelle/Dinky

Ongelezen berichtdoor Michelle/Dinky » 14/08/11 13:54

Ik heb ze ook van de anwb maar heb ze twee keer terug gebracht omdat ze lek waren, ze zitten wl heerlijk, maar om ze te gebruiken voor de jacht vind ik het dus niks. ik heb ze nu van chirucie die zijn ideaal!
(van aigle vind ik ze ook mooi!)

Gebruikersavatar
Marlotte
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1260
Lid geworden op: 19/11/08 13:17
Locatie: Kootwijkerbroek
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marlotte » 14/08/11 14:08

EricaM schreef:Dank jullie wel voor de tips.

Rubber spreekt me iets minder aan, omdat ik bang ben dat ik dan van die zweetvoeten krijg.

Ik ga eens kijken naar de Ariat laarzen en dan de Grasmere. Even gegoogled en alleen maar hele positieve reacties. Inderdaag nog steeds bij de hondenwebshop te verkrijgen, maar ik heb ook een adresje in Nijkerk gezien die ze verkopen. Omdat ze daar ook Durbarry verkopen, kan ik ze mooi passen en vergelijken.

Ik zal ze wel bestellen bij de hondenwebshop, want ze zijn daar nog 50 euri goedkoper :wink:

Ik zal jullie laten weten wat het geworden is :wink:


Laat me raden, bij de Country Lifestyle?? Daar hebben ze heel veel verschillende soorten laarzen! Maar ik vind toch altijd de Dubarry's het mooiste! alleen ze zijn zo duur :(
Afbeelding

EricaM
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2506
Lid geworden op: 23/03/09 23:17
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor EricaM » 14/08/11 14:42

Zoveel enthousiaste ANWB'ers. Zal ik misschien toch ook even gaan kijken. Bij het googelen kwam ik namelijk veel negatieve berichten tegen over de kwaliteit, dat ik deze al uit mijn hoofd had gezet. Maar de meesten van jullie zijn er toch wel erg enthousiast over. :wink:

De Chameau Vatna had ik ook al gezien en vond ik wel stoer. Alleen niet in mijn maat (38,5/39) te vinden.

En Marlotte, ik had ze gezien op de site van AJE Outdoor Kleding in Nijkerk. Die winkel die jij noemt zit in Putten. Heb even gekeken en inderdaad ook zij hebben wel weer veel keuze.

Maar die Dubarry's vind ik wel errug mooi hoor. Alleen Frank verklaard met volledig voor gek als ik laarzen koop van bijna 400 euri. En ik denk dat ie wel een beetje gelijk heeft :oops:
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram

laika
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6527
Lid geworden op: 06/10/06 18:27
Locatie: alkmaar

Ongelezen berichtdoor laika » 14/08/11 14:48

EricaM schreef:Zoveel enthousiaste ANWB'ers. Zal ik misschien toch ook even gaan kijken. Bij het googelen kwam ik namelijk veel negatieve berichten tegen over de kwaliteit, dat ik deze al uit mijn hoofd had gezet. Maar de meesten van jullie zijn er toch wel erg enthousiast over. :wink:

De Chameau Vatna had ik ook al gezien en vond ik wel stoer. Alleen niet in mijn maat (38,5/39) te vinden.

En Marlotte, ik had ze gezien op de site van AJE Outdoor Kleding in Nijkerk. Die winkel die jij noemt zit in Putten. Heb even gekeken en inderdaad ook zij hebben wel weer veel keuze.

Maar die Dubarry's vind ik wel errug mooi hoor. Alleen Frank verklaard met volledig voor gek als ik laarzen koop van bijna 400 euri. En ik denk dat ie wel een beetje gelijk heeft :oops:

ik heb de iets lagere laarzen minder duur 8) 299
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008

Debby
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1338
Lid geworden op: 06/03/11 13:42
Locatie: Friesland
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Debby » 14/08/11 15:04

Lees ff mee. Ben ook nog op zoek.
Groetjes Debby en een poot van Fayth

Gebruikersavatar
Sascha
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1824
Lid geworden op: 10/12/03 18:18
Locatie: Tjalleberd
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Sascha » 14/08/11 15:25

Ook hier de Dubarry's, ikzelf vind ze hun geld wel waard.
Als je ze goed onderhoud gaan ze vele jaren mee :wink:
Afbeelding

toscak
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2564
Lid geworden op: 14/05/09 19:13
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor toscak » 14/08/11 15:43

Ik vind die ANWB laarzen bagger. Heb sinds een paar dagen Dubarry's en ben er echt heel blij mee. Liever in 1 keer 400 euro, dan elk half jaar 100 euro 8)
:bruinkopje: Bob (Damiën De Heicopper) 22-02-2009
:zwartkopje: James (Mollywood's Innuendo) 25-02-2011 - 24-02-2012
:zwartkopje: Mack (Jill's Summer Splash Of Sir Geof) 02-09-2013

EricaM
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2506
Lid geworden op: 23/03/09 23:17
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor EricaM » 14/08/11 15:46

toscak schreef:Ik vind die ANWB laarzen bagger. Heb sinds een paar dagen Dubarry's en ben er echt heel blij mee. Liever in 1 keer 400 euro, dan elk half jaar 100 euro 8)


Dat is nou precies wat ik ook tegen Frank zeg :D
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram

Gebruikersavatar
Koor
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1528
Lid geworden op: 15/01/09 14:33
Locatie: Almere

Ongelezen berichtdoor Koor » 14/08/11 15:52

Dees en Floor schreef:Ik heb een paar van John Bardale en daar ben ik erg tevreden over. Ze hebben een wat wijdere schacht, ideaal als je -net als ik- stevige kuiten hebt :) Ik heb ze gekocht bij Dursy.


Heb deze laarzen ook en loop er al 3 jaar met veel plezier en zonder problemen op.
Afbeelding
Met dank aan Sharon

:blondpootje: Jochem (Zimyis Azizi)

Gebruikersavatar
Aldinne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 440
Lid geworden op: 16/11/09 18:50
Locatie: Noordbroek

Ongelezen berichtdoor Aldinne » 14/08/11 17:07

Ik heb 3 paar anwb laarzen gehad, alle 3 lek!! De 1e keer een nieuw paar gekregen en de andere keren gewoon een nieuw paar moeten kopen..(moeilijke service bij anwb)
Ik heb ze altijd goed behandeld met spray en poets, maar vind ze niet bestand genoeg tegen een stevige wandeling met de hond.. Voor mij echt geen anwb laarzen weer!! :nietcool:

EricaM schreef:Zoveel enthousiaste ANWB'ers. Zal ik misschien toch ook even gaan kijken. Bij het googelen kwam ik namelijk veel negatieve berichten tegen over de kwaliteit, dat ik deze al uit mijn hoofd had gezet. Maar de meesten van jullie zijn er toch wel erg enthousiast over. :wink:

De Chameau Vatna had ik ook al gezien en vond ik wel stoer. Alleen niet in mijn maat (38,5/39) te vinden.

En Marlotte, ik had ze gezien op de site van AJE Outdoor Kleding in Nijkerk. Die winkel die jij noemt zit in Putten. Heb even gekeken en inderdaad ook zij hebben wel weer veel keuze.

Maar die Dubarry's vind ik wel errug mooi hoor. Alleen Frank verklaard met volledig voor gek als ik laarzen koop van bijna 400 euri. En ik denk dat ie wel een beetje gelijk heeft :oops:
Groetjes Marloes, lebbers van Kai, Zepp, Jula & Pleun :bruinpootje: :zwartpootje: :bruinpootje: :zwartpootje:
Afbeelding

Gebruikersavatar
saskia burghout
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 758
Lid geworden op: 19/11/08 11:17
Locatie: brabant
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor saskia burghout » 14/08/11 17:14

goedkoop koop is vaak duurkoop :evil: en de durbarry heeft goede garantie, dus ik betaal liever 369 euro dan 3 x 120 euro

ik heb ook de le chamaeu vatna en die zijn echt mega warm van de winter :verliefd1:

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 14/08/11 17:37

De ANWB heeft ook verschillende soorten he? Die ik heb zijn nu (na een jaar intensief gebruik, waaronder jachttraining en wandelingen aan/in zee) nog uitstekend. Wel onderhouden met spray en poets natuurlijk. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog


Terug naar “Jachttraining”