Bo ook weer opnieuw in de race

Plaats hier alles over flyball, behendigheid, doggydance en speuren.
stefmail

Bo ook weer opnieuw in de race

Ongelezen berichtdoor stefmail » 17/04/09 12:26

Gisteravond hebben we onze eerste kennismakingsles dogfrisbee er op zitten.
Een zeer bewuste keuze om niet te gaan flyballen, jachttraining te gaan doen maar "gewoon" dogfrisbee, dit aangezien Bo helemaal enthousiast wordt als je alleen al de frisbees in je hand hebt.

Van de trainer kregen we al de opmerking dat het mogelijkerwijs kon zijn dat Bo's conditie niet meer zo optimaal was en dan zou het ook bij de kennismakingsles blijven...Al zei ze er ook direct bij dat leeftijd niet alles zegt :)

Ook in het geval van Bo zegt leeftijd dus niet alles want we hebben heerlijk getraind en onze eerste les dogfrisbee is dus een feit :D

Bo die deed het super, het vrouwtje vond het timen nog best wat lastig als ik eerlijk ben maar ook dat gaat uiteraard helemaal goed komen :wink:

Enne conclussie van de trainers over Bo; een hond met een optimale condite alleen de piekconditie mag verbeterd worden maar dat komt vanzelf. Een labrador om trots op te zijn gezien zijn enthousiasme, conditie en opgeteld zijn leeftijd :D

Boukje

Ongelezen berichtdoor Boukje » 17/04/09 13:31

Hey, wat leuk meid, dat je begonnen bent met dogfrisbee.
Waar train je? Bij MG in Zwolle?
Ik heb daar met Sara 1x een training bijgewoond en ben nu helemaal enthousiast over frisbee. Sara vind het net als Bo helemaal geweldig! :D

Janneke

Ongelezen berichtdoor Janneke » 17/04/09 14:03

Ik zei het je toch :lol: :lol: :lol: . Heel veel plezier!!

Ik denk dat ik vanmiddag met Joppe ook nog maar even wat frisbee's ga gooien.

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 17/04/09 15:05

Superleuk berichtje zeg!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

stefmail

Ongelezen berichtdoor stefmail » 17/04/09 16:09

Boukje schreef:Hey, wat leuk meid, dat je begonnen bent met dogfrisbee.
Waar train je? Bij MG in Zwolle?
Ik heb daar met Sara 1x een training bijgewoond en ben nu helemaal enthousiast over frisbee. Sara vind het net als Bo helemaal geweldig! :D

Hee Boukje,

Ik train inderdaad weer bij MG enne ondanks dat ik in het verleden niet helemaal positief over hun was...Mijn oordeel is veranderd mede door jou meen ik nog :)
Opvallend was overigens dat Bo vlakbij de manege begon te piepen, dit had ik niet verwacht gezien Bo daar alleen maar een paar lessen van de puppycursus heeft bijgewoond en toch was het net alsof er die blik van herkenning was :wink:

enne Janneke, ik heb hetzelfde plan als jou opgepakt, mijn timing ging al beter :)

stefmail

Ongelezen berichtdoor stefmail » 17/04/09 16:13

stefmail schreef:
Boukje schreef:Hey, wat leuk meid, dat je begonnen bent met dogfrisbee.
Waar train je? Bij MG in Zwolle?
Ik heb daar met Sara 1x een training bijgewoond en ben nu helemaal enthousiast over frisbee. Sara vind het net als Bo helemaal geweldig! :D

Hee Boukje,

Ik train inderdaad weer bij MG enne ondanks dat ik in het verleden niet helemaal positief over hun was...Mijn oordeel is veranderd mede door jou meen ik nog :)
Opvallend was overigens dat Bo vlakbij de manege begon te piepen, dit had ik niet verwacht gezien Bo daar alleen maar een paar lessen van de puppycursus heeft bijgewoond en toch was het net alsof er die blik van herkenning was :wink:

enne Janneke, ik heb hetzelfde plan als jou opgepakt, mijn timing ging al beter :)

Mijn oordeel is veranderd mede door jou meen ik nog :) =mijn oordeel is dus veranderd, mede door jou meen ik nog ben ik toch bij hun gaan trainen

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 18/04/09 19:15

Leuk zeg dogfrisbee, dat durf ik met Luna niet aan en Max is niet van de spelerige :? Maar het lijkt me erg leuk :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

Boukje

Ongelezen berichtdoor Boukje » 18/04/09 19:43

stefmail schreef:
Boukje schreef:Hey, wat leuk meid, dat je begonnen bent met dogfrisbee.
Waar train je? Bij MG in Zwolle?
Ik heb daar met Sara 1x een training bijgewoond en ben nu helemaal enthousiast over frisbee. Sara vind het net als Bo helemaal geweldig! :D

Hee Boukje,

Ik train inderdaad weer bij MG enne ondanks dat ik in het verleden niet helemaal positief over hun was...Mijn oordeel is veranderd mede door jou meen ik nog :)
Opvallend was overigens dat Bo vlakbij de manege begon te piepen, dit had ik niet verwacht gezien Bo daar alleen maar een paar lessen van de puppycursus heeft bijgewoond en toch was het net alsof er die blik van herkenning was :wink:

enne Janneke, ik heb hetzelfde plan als jou opgepakt, mijn timing ging al beter :)


Ja, ik heb je toen in een ander topic MG hondenschool te Zwolle geadviseerd weet ik nog.
Ik vond het toen zo leuk. Jammer dat ik niet in de buurt woon, anders kwam ik daar ook dogfrisbee doen.
Veel plezier met trainen! :)


Terug naar “Hondensporten”