Iets extra´s voor Dierendag?

Plaats hier informatie en vragen over alle hondenactiviteiten die niet onder een andere categorie vallen.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Iets extra´s voor Dierendag?

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 04/10/13 19:04

Doen jullie iets extra´s voor Dierendag?

Ik heb vanmiddag een extra lange wandeling gemaakt met het hele spul. Ik kreeg wel stank voor dank (letterlijk), want Pippi had in de mensenpoep liggen rollen. Dus kon ik haar thuis eerst wassen... pffff :(

En ze kregen vandaag menseneten :D Ik had voor onszelf een grote pan kippensoep gemaakt, zo´n soep waar de lepel rechtop in blijft staan, met heel veel kip en verse groenten. Omdat het hun feestje was, kregen ze i.p.v. brokken een flinke bak kippensoep met nog een bruine boterham erdoorheen en de restanten van de soepkip (natuurlijk zonder de botjes).
Ze bleven hun bakken maar schoonlikken :D

Dat was Dierendag 2013 in huize Jansma :wink:

Hanneke

-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 631
Lid geworden op: 26/06/13 17:41

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 04/10/13 19:21

Hihi, dat was vandaag zeker een feestje dan. :D
Alleen mensenpoep? Hoe komt er überhaupt mensenpoep buiten op straat? :kots:

Hier doen we eigenlijk niets speciaals vandaag. :oops: Vanavond krijgt Balou een nieuw bot, maar dat is niet speciaal voor dierendag. Bij de dierenwinkel kregen we vandaag wel een kauwstaaf mee, maar die geven we op het moment liever niet omdat we niet weten waar de huidproblemen van Balou vandaan komen.
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)

Kay
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6247
Lid geworden op: 06/09/06 15:29
Locatie: Den Bommel
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kay » 04/10/13 19:23

Hier doen we niets aan dierendag, en was hun dag net als anders
Vanmorgen een gevulde bak met vers vlees, en vanmiddag een heerlijke wandeling in het bos :wink:
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 04/10/13 19:33

Pom heeft van mijn scharrel een kluif gekregen haha, de slijmbal. Van mij net een halve donut, die was nogal droog dus ik hoefde hem niet meer :lol:
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

HennyH
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2167
Lid geworden op: 08/07/04 11:11
Locatie: platteland van Groningen

Ongelezen berichtdoor HennyH » 04/10/13 20:27

Ik heb collecte gelopen voor de dierenbescherming en volgens mij ging het best goed! Iedereen gaf gul dus dat maakte mijn dierendag helemaal top! :klasse:
Afbeelding
Groetjes van Henny en een ferme poot van Yarra en Spirit

Gebruikersavatar
Tarzan
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 195
Lid geworden op: 06/05/13 16:22
Locatie: Zeewolde

Ongelezen berichtdoor Tarzan » 04/10/13 20:57

Ik geef Tarzan iets extra's als het mij uitkomt. Niet speciaal op dierendag. Vandaag dus niet.
Wel heeft hij vanavond 2x uitgebreid gespeeld met andere honden. Wat leuk is: het komt regelmatig voor dat ik Tarzan roep, en dat ik mensen die er aan komen lopen hoor zeggen: "Dat is Tarzan!" Dan laten ze hun hond los om met hem te spelen.
Hij speelt erg leuk met andere honden.
Vanavond dus weer. Dat was de dierendagactiviteit van Tarzan.
Honden lachen met hun staart.

:zwartpootje: Tarzan (29-02-2012)

Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2735
Lid geworden op: 31/07/10 21:06
Locatie: Oirschot
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Laboriginals » 04/10/13 20:59

-Marianne schreef:Alleen mensenpoep? Hoe komt er überhaupt mensenpoep buiten op straat? :kots:


Het was op de hei, niet op straat. Nou is dat stuk waar ik vandaag liep, een homo-ontmoetingsplaats, dus daar ligt altijd al de nodige viezigheid. Maar ook in andere stukken bos of hei wil je niet weten hoeveel troep er ligt na een mooi weekend. Als je in de bosjes een bergje papieren zakdoekjes ziet liggen, weet je al hoe laat het is. Zelf poepluiers en maandverband worden zo weggekiept door recreërend Nederland. Blèhhh... :kots:

Hanneke

-Marianne
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 631
Lid geworden op: 26/06/13 17:41

Ongelezen berichtdoor -Marianne » 04/10/13 21:10

Laboriginals schreef:
-Marianne schreef:Alleen mensenpoep? Hoe komt er überhaupt mensenpoep buiten op straat? :kots:


Het was op de hei, niet op straat. Nou is dat stuk waar ik vandaag liep, een homo-ontmoetingsplaats, dus daar ligt altijd al de nodige viezigheid. Maar ook in andere stukken bos of hei wil je niet weten hoeveel troep er ligt na een mooi weekend. Als je in de bosjes een bergje papieren zakdoekjes ziet liggen, weet je al hoe laat het is. Zelf poepluiers en maandverband worden zo weggekiept door recreërend Nederland. Blèhhh... :kots:

Hanneke

Maar dan nog, dat is toch van de zotte? Er bestaat niet voor niets zoiets als een wc. Sommige mensen... :roll:
:zwartpootje: Balou (04-03-2013)

Gebruikersavatar
JongM
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 169
Lid geworden op: 11/02/13 17:14

Ongelezen berichtdoor JongM » 04/10/13 21:34

Tja, elke dag is wel dierendag, hihi. Maar toch he!! Daarom vandaag naar de dierenspeciaalzaak en Denzell mocht mee. Kregen een goodybag mee. Zat echt veel in hoor, super.
Meneer heeft een kluif gekregen en heeft er lang over gedaan. Daarna lag hij werkelijk uitgeteld te ronken. Aaaaaaaah

Kelsey en Lenka
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 707
Lid geworden op: 04/06/13 09:43
Locatie: west vlaanderen

Ongelezen berichtdoor Kelsey en Lenka » 05/10/13 12:08

Een extra snoepje en nog meer knuffeltjes, maar dat is bijna niet mogelijk :D
:blondpootje: Kelsey (10-10-99 / 16-01-14 )
:bruinpootje: Lenka (Mika of purple heathmoor) 15/08/13
:zwartpootje: Bo (cavalier King Charles) 03/08/04
:zwartpootje: Luna 12/09/13

sita13
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 22
Lid geworden op: 15/06/13 00:00
Locatie: beusichem

Ongelezen berichtdoor sita13 » 05/10/13 14:12

Hier is onze pup wel verwend.... Ze heeft een nieuwe wubba gekregen.. De puppy versie werd wat te klein voor der... Dus dierendag was een goede reden om een grotere aan te schaffen... Gelukkig is ze er net zo dol op als de kleine!

Lucky
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 117
Lid geworden op: 02/07/12 12:19
Locatie: Peel en Maas

Ongelezen berichtdoor Lucky » 05/10/13 15:03

Hier is het iedere dag dierendag, dus van mij kreeg Devil niks extra's. Maar als ik de "hondenkoekjespot" bekijk, dan heb ik het idee dat mijn kinderen er anders over gedacht hebben :D

Groetjes Marion


Terug naar “Algemeen”