Naar het strand?

Plaats hier leuke wandelplekken.
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3554
Lid geworden op: 13/08/06 19:02
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Naar het strand?

Ongelezen berichtdoor Legend Hessel » 21/07/07 10:51

Joepie! We hebben vakantie!!!
En nu willen we maandag graag eens met Hessel naar de zee, hij heeft nog nooit in zee gezwommen en het lijkt me zo heerlijk als ik al die foto's zie van honden in de zee!
Wie heeft er een tip waar je lekker met je hond kunt zwemmen in de zee? Het liefst niet te toeristisch.
Maakt niet zoveel uit waar, want het is voor ons zowieso een eindje rijden....
Groetjes Bert en Marjolein

kristies
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6143
Lid geworden op: 12/10/06 17:04

Ongelezen berichtdoor kristies » 21/07/07 11:02

ik lees mee... als chester een paar maandje ouder is staat dat zeker boven aan het lijstje dingen die we willen gaan doen !! 8)

Bianca6

Ongelezen berichtdoor Bianca6 » 21/07/07 11:11

Ik weet dat je in Noordwijk en Monster het hele jaar met de hond op het strand mag!
In Noordwijk mag je bij strandtent beachend het strand op en in Monster als je het strand op komt rechtsaf.

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 21/07/07 11:12

ik ben laatst in hellevoetsluis geweest met iemand van het forum en daar mogen honden ook het hlee jaar. als je een routebeschrijving wilt dan moet je maar ff pben :D
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Gebruikersavatar
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Berichten: 10066
Lid geworden op: 12/12/02 13:58
Locatie: Zevenbergen (N.-Br.)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Ingrid » 21/07/07 11:16

Bianca6 schreef:Ik weet dat je in Noordwijk en Monster het hele jaar met de hond op het strand mag!
In Noordwijk mag je bij strandtent beachend het strand op en in Monster als je het strand op komt rechtsaf.


In Noordwijk bij Beach End is idd een lekker strand. Strand bij Monster vind ik zo stinken (het zand stinkt :oops: ).
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine

Afbeelding

Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3554
Lid geworden op: 13/08/06 19:02
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Legend Hessel » 21/07/07 11:21

Ingrid schreef:
Bianca6 schreef:Ik weet dat je in Noordwijk en Monster het hele jaar met de hond op het strand mag!
In Noordwijk mag je bij strandtent beachend het strand op en in Monster als je het strand op komt rechtsaf.


In Noordwijk bij Beach End is idd een lekker strand. Strand bij Monster vind ik zo stinken (het zand stinkt :oops: ).


bedankt! ik zag ook een website voor beach end! http://www.beachend.nl/
ziet er leuk uit! Zou het daar erg druk zijn op een maandag?
En zou je het beste 's morgens, 's middags of 's avonds kunnen gaan? In verband met eb en vloed enzo.... (wij wonen dus niet in de buurt van een strand, dus heb geen idee.... :oops: )
Groetjes Bert en Marjolein

Gebruikersavatar
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Berichten: 10066
Lid geworden op: 12/12/02 13:58
Locatie: Zevenbergen (N.-Br.)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Ingrid » 21/07/07 11:30

Ik weet het niet zeker, hoor, maar volgens mij heb je daar geen grote verschillen met eb en vloed, toch?
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine



Afbeelding

Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3554
Lid geworden op: 13/08/06 19:02
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Legend Hessel » 21/07/07 11:31

Ingrid schreef:Ik weet het niet zeker, hoor, maar volgens mij heb je daar geen grote verschillen met eb en vloed, toch?


Oke, ik heb werkelijk geen idee! Dus misschien is het wel een hele domme vraag :D :D :D
Groetjes Bert en Marjolein

Gebruikersavatar
Ingrid
Speurneus
Speurneus
Berichten: 10066
Lid geworden op: 12/12/02 13:58
Locatie: Zevenbergen (N.-Br.)
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Ingrid » 21/07/07 11:32

Neee, is geen domme vraag. Ik heb me wel eens afgevraagd of je het ergens kunt opzoeken of navragen op welke tijden het eb en vloed is.

Op internet kon ik het destijds niet vinden :oops:
Groetjes van Ingrid en lebbers van Trisha en Yasmine



Afbeelding

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 21/07/07 11:59

Ingrid schreef:Neee, is geen domme vraag. Ik heb me wel eens afgevraagd of je het ergens kunt opzoeken of navragen op welke tijden het eb en vloed is.

Op internet kon ik het destijds niet vinden :oops:


dat kan wel ja, maar is volgens mij per plaats verschillend. vanaaf zal ik effe speuren, ik heb het weleens ergens gezien :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

Nouk

Ongelezen berichtdoor Nouk » 21/07/07 12:31

Op die site die je zelf aangaf Legend Hessel, staat het volgens mij aangegeven voor Noordwijk. Onder het kopje eb en vloed.

Nouk

Ongelezen berichtdoor Nouk » 21/07/07 12:33

Ik keek net trouwens ook op de webcam van die site en er kwam gelijk zo'n hond voorbij sprinten. Ik wil oohook, maar Massi is nog een beetje te jong voor het strand helaas.

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 21/07/07 13:51

Nouk schreef:Ik wil oohook, maar Massi is nog een beetje te jong voor het strand helaas.


Te jong voor het strand? Die kende ik nog niet :???:


Bij Oostvoorne ( naast Rockanje) heb je het vroegere autostrand. Daan kan heel het jaar de hond loslopen. Je hebt er wel een heel groot verschil in eb en vloed,maar het loopt daar zo geleidelijk af dat je een heel eind de zee in kan lopen voor het echt diep wordt. Ideaal dus om een bal in het water te gooien :wink:
Groetjes Anca

Afbeelding

kristies
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6143
Lid geworden op: 12/10/06 17:04

Ongelezen berichtdoor kristies » 21/07/07 14:15

Anca schreef:
Nouk schreef:Ik wil oohook, maar Massi is nog een beetje te jong voor het strand helaas.


Te jong voor het strand? Die kende ik nog niet :???:


Bij Oostvoorne ( naast Rockanje) heb je het vroegere autostrand. Daan kan heel het jaar de hond loslopen. Je hebt er wel een heel groot verschil in eb en vloed,maar het loopt daar zo geleidelijk af dat je een heel eind de zee in kan lopen voor het echt diep wordt. Ideaal dus om een bal in het water te gooien :wink:


vanwege het mulle zand toch... slecht voor de gewrichtjes ... dacht ik :roll:

Gebruikersavatar
Anca
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6407
Lid geworden op: 25/12/04 14:00
Locatie: Goudswaard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Anca » 21/07/07 14:30

kristies schreef:
Anca schreef:
Nouk schreef:Ik wil oohook, maar Massi is nog een beetje te jong voor het strand helaas.


Te jong voor het strand? Die kende ik nog niet :???:


Bij Oostvoorne ( naast Rockanje) heb je het vroegere autostrand. Daan kan heel het jaar de hond loslopen. Je hebt er wel een heel groot verschil in eb en vloed,maar het loopt daar zo geleidelijk af dat je een heel eind de zee in kan lopen voor het echt diep wordt. Ideaal dus om een bal in het water te gooien :wink:


vanwege het mulle zand toch... slecht voor de gewrichtjes ... dacht ik :roll:



Ohhhh, op zo'n manier :)
Bij Oostvoorne heb je daar geen last van ;-)
Groetjes Anca



Afbeelding


Terug naar “Wandeltips”