kan mijn suarez eigenlijk wel zwemmen????

Plaats hier leuke wandelplekken.
coba

kan mijn suarez eigenlijk wel zwemmen????

Ongelezen berichtdoor coba » 11/08/07 19:47

mischien is dit wel een hele domme vraag,maarkan alle labjes zwemmen ...
mijn suarez is nu 19 week en de eerste keer sprong hij spellend het water in en toen hij te diep ging ging hij kopje onder en rende heel snel terug
vandaag is hij de sloot in gevallen en giong ook kopje onder ,wij hebben hem er uit moeten trekken
is dit normaal of hebben wij een lab die niet kan zwemmen

groetjes coba en suarez

coba

Re: kan mijn suarez eigenlijk wel zwemmen????

Ongelezen berichtdoor coba » 11/08/07 20:15

coba schreef:mischien is dit wel een hele domme vraag,maar kunnen alle labjes zwemmen ...
mijn suarez is nu 19 week en de eerste keer sprong hij spellend het water in en toen hij te diep ging ging hij kopje onder en rende heel snel terug
vandaag is hij de sloot in gevallen en ging ook kopje onder ,wij hebben hem er uit moeten trekken
is dit normaal of hebben wij een lab die niet kan zwemmen

groetjes coba en suarez

danielle engelaar

Ongelezen berichtdoor danielle engelaar » 13/08/07 16:33

ik zou je graag willen helpen maar ik heb geen idee
mischien zou eens samen met hem het water in kunnen gaan. aan het strand of zo.
groetjes danielle en kyra

Lousje

Ongelezen berichtdoor Lousje » 13/08/07 16:36

Samen het water in en 1 hand onder z'n buikje houden.Sommige hondjes moet je leren zwemmen... :wink:

dani

Ongelezen berichtdoor dani » 13/08/07 16:50

Onze keira deed dit in het begin ook, maar nu met 10 maanden zwemt ze sinds een maand denk ik, heel goed en graag. Ze moeten er gewoon aan toe zijn. En ja, anders zul je er zelf in moeten om ze een beetje extra zekerheid te geven.

Succes, maar maak je geen zorgen, je hond is niet abnormaal hoor :)

Diva

Ongelezen berichtdoor Diva » 22/04/08 15:23

Diva vond het in het begin ook niks en ben toen samen met haar het water in gegaan en toen vond ze het wel wat leuker maar niet super.
En nu is ze het water niet uit teslaan :?
Vandaag ook weer geweest en ze vind het heerlijk..dus misschien ook een kwestie van wennen? :)

Marco & Diana

Ongelezen berichtdoor Marco & Diana » 22/04/08 15:29

De eerste keer dat Boris te water ging 14 weken oud), ging hij ook kopje onder. Schijnbaar heeft hij daarmee wat angst gekweekt want de maanden daarna ging hij niet verder het water in dan zijn buik. :?
Maar…. Sinds 1,5 maand zwemt hij wel echt en vind hij het geweldig! :wohoo:
Ik zou daarom net zoals Dani adviseert samen met hem het water in gaan zodat hij ontdekt dat hij kan zwemmen.


Terug naar “Wandeltips”