Wandelen op strand Nulde

Plaats hier leuke wandelplekken.
Gebruikersavatar
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1706
Lid geworden op: 02/05/06 17:23
Locatie: Putten

Wandelen op strand Nulde

Ongelezen berichtdoor Wil enCo » 01/10/07 17:16

Nou moe ! Co en ik zondag iedereen vrij zou je denken, strand Nulde : Nee veeeel te druk!

Niks hoor! Co en ik wij hebben er heerlijk gewandeld gezwommen gestrandjut (een zogenaamde soldatenschep en twee spa flesjes en een onderbroek (?)

Waarom was er verder niemand?? Het is hier zo heerlijk.
Tegenwoordig moet je wel 2 euro in de parkeerautomaat gooien dat is ook belachelijk,maar je kunt ook bij het Postiljon parkeren en dan door het hekje loop je zo het strand op. Gratis!

Zelf heb ik een parkeerpas (25 euro voor een heel jaar)


Ik denk wel eens : mensen betalen wel 400 euro om elders in een (Center) park te zitten en ze beseffen niet eens dat het hier om de hoek ook geweldig is!

Nou ja dat wilde ik even melden aan de Veluwenaars onder ons.
De groeten van Wil en Co

ayton

Ongelezen berichtdoor ayton » 01/10/07 19:29

IK weet het maar ik denk steeds het zal wel hartstikke druk zijn daar.
Meestal doen we een rondje Heerderstrand dat is bij ons op de hoek. Ook erg leuk.

Margriet

Ongelezen berichtdoor Margriet » 02/10/07 16:23

Strand Horst kan ook (dichter bij Ermelo :) )
Daar moet je ook betalen voor het parkeren, maar wij zetten de auto bij McDonalds en lopen het laatste stukje!! :wink:

Beer & Co.
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 690
Lid geworden op: 14/10/06 15:35
Locatie: Epe

Ongelezen berichtdoor Beer & Co. » 02/10/07 16:26

ayton schreef:IK weet het maar ik denk steeds het zal wel hartstikke druk zijn daar.
Meestal doen we een rondje Heerderstrand dat is bij ons op de hoek. Ook erg leuk.


Daar moet je in de winter toch ook betalen voor de parkeerplaats? Wij zetten de auto dan mooi bij het Zwolse bos :D
Groetjes, Sanne en Beer
Afbeelding

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 02/10/07 17:02

Ja mooi is het bij strand Nulde :D en nu mogen de hondjes er ook weer mee naar toe gelukkig. Ik vind 2 euro parkeren nooit zo'n probleem, dat is toch geen geld voor een leuke ochtend/middag? 8)

Wij gaan natuurlijk meestal naar Zeewolde, is 'aan onze kant' van het water he? :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

ron en annet + tycho

Ongelezen berichtdoor ron en annet + tycho » 02/10/07 21:24

ayton schreef:IK weet het maar ik denk steeds het zal wel hartstikke druk zijn daar.
Meestal doen we een rondje Heerderstrand dat is bij ons op de hoek. Ook erg leuk.


Hier ook rondje Heerderstrand of Bussloo natuurlijk...

Gr. Annet
poot van Tycho

ayton

Ongelezen berichtdoor ayton » 03/10/07 13:47

Beer & Co. schreef:
ayton schreef:IK weet het maar ik denk steeds het zal wel hartstikke druk zijn daar.
Meestal doen we een rondje Heerderstrand dat is bij ons op de hoek. Ook erg leuk.


Daar moet je in de winter toch ook betalen voor de parkeerplaats? Wij zetten de auto dan mooi bij het Zwolse bos :D


Wij zetten de auto ook in het bos niet bij het Zwolse bos maar in het bos bij het Heerderstrand heuveltje over en we zijn er.


Terug naar “Wandeltips”