Rotterdam... omg. Feyenoord

Plaats hier leuke wandelplekken.
chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1524
Lid geworden op: 18/08/07 22:19
Locatie: Rotterdam

Ongelezen berichtdoor chrissy » 06/08/08 12:17

Suikervrij schreef:Ik vind het zelf altijd te druk bij het meertje in Barendrecht. We gaan liever naar de Wevershoeve Ridderkerk/Barendrecht (gezellig altijd en lekker schoon zwemwater) of het Lage Bergsche Bos.

Oude Maas in Barendrecht lijkt me ook leuk!


Lage bergsche bos is mijn favoriet of eigenlijk van dempsey ik ben daar bijna elke dag :D

Suikervrij

Ongelezen berichtdoor Suikervrij » 06/08/08 12:57

Lage bergsche bos is mijn favoriet of eigenlijk van dempsey ik ben daar bijna elke dag :D[/quote]

Ook op het hondenstrandje? Is altijd erg gezellig daar!

Suikervrij

Ongelezen berichtdoor Suikervrij » 06/08/08 13:02

Dat is inderdaad een nadeel aan de Wevershoeve. Veel honden die niet luisteren. Tja mijn pup luistert ook niet, maar hij is nog een pup 8)
Max is daar dus een keer "aangerand" door een klein formaat hond (soort boxer idee) die hond scheen volgens zijn baasje opgewonden te worden van retrievers :???: en die zat dus contstant op mijn pup te rijden. En baasje stond elders te lachen met andere hondeneigenaren. Bah!

En Aliki, het water in de Waal is echt heerlijk schoon he?

chrissy
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1524
Lid geworden op: 18/08/07 22:19
Locatie: Rotterdam

Ongelezen berichtdoor chrissy » 06/08/08 16:24

Suikervrij schreef:Lage bergsche bos is mijn favoriet of eigenlijk van dempsey ik ben daar bijna elke dag :D


Ook op het hondenstrandje? Is altijd erg gezellig daar![/quote

Ja natuurlijk :D een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd voor dempsey zit daar lekker op het bankje en meneer vermaakt zich geweldig!!

Aliki

Ongelezen berichtdoor Aliki » 06/08/08 17:40

Suikervrij schreef:Dat is inderdaad een nadeel aan de Wevershoeve. Veel honden die niet luisteren. Tja mijn pup luistert ook niet, maar hij is nog een pup 8)
Max is daar dus een keer "aangerand" door een klein formaat hond (soort boxer idee) die hond scheen volgens zijn baasje opgewonden te worden van retrievers :???: en die zat dus contstant op mijn pup te rijden. En baasje stond elders te lachen met andere hondeneigenaren. Bah!

En Aliki, het water in de Waal is echt heerlijk schoon he?


Koud en schoon :D
We springen nu van het viaduct naar beneden met de kids. Charlie is daar uiteraard niet bij 8)

Tja en dat rijden en dan de reactie van de eigenaar..... heel bekend. Maar dan ziet ie zijn hond echt vliegen hoor na een paar keer gevraagd te hebben om er wat aan te doen 8)
Ik heb daar al de reputatie dat ze hun honden bij zich moeten roepen want anders grijp ik in. De hond krijgt een lel maar ik ben ook niet vies om de baas een lel te geven. Zo'n kleine losloopplaats met zoveel honden, dat gaat gewoon fout. Daarom kom ik daar niet meer :wink:

Suikervrij

Ongelezen berichtdoor Suikervrij » 06/08/08 18:53

Ik durf nooit in natuurwater te springen. Heb een keer een schoolvriendje op een fiets die er al in lag (en die hij dus niet had gezien) zien springen :cry:
Maar het lijkt me wel heerlijk, vooral met dit weer!

Jomoke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 14345
Lid geworden op: 26/04/05 12:42
Locatie: Heerlen

Ongelezen berichtdoor Jomoke » 02/09/08 19:30

De KUIP is ook een ideale plek, want voetbal zie je er niet meer :D
Groetjes Jomoke en een poot van Buddy

Suikervrij

Ongelezen berichtdoor Suikervrij » 03/09/08 13:18

Jomoke schreef:De KUIP is ook een ideale plek, want voetbal zie je er niet meer :D


Tja het doet pijn om Feyenoordsupporter te zijn!

Gebruikersavatar
relaxrex
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13428
Lid geworden op: 28/03/05 15:51
Locatie: rotterdam
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor relaxrex » 03/09/08 14:35

Jomoke schreef:De KUIP is ook een ideale plek, want voetbal zie je er niet meer :D

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: mafkees!
groetjes corrie en lebber van rex.
Afbeelding
het mooiste wat je kan zijn is jezelf.

loesje68

Ongelezen berichtdoor loesje68 » 05/09/08 12:13

Nee hoor valt best wel mee, zit in je bloed he!!

Diva

Ongelezen berichtdoor Diva » 24/09/08 13:08

Jomoke schreef:De KUIP is ook een ideale plek, want voetbal zie je er niet meer :D


:shock: :evil: :evil:

:lol:

wendy

Ongelezen berichtdoor wendy » 24/09/08 13:14

Bij de tuinen in Kralingen kan je ook heerlijk lopen.

Suikervrij

Ongelezen berichtdoor Suikervrij » 24/09/08 16:15

wendy schreef:Bij de tuinen in Kralingen kan je ook heerlijk lopen.


Ik neem aan dat de bedoelt bij Restaurant de Tuin? Maar volgens mij mogen ze daar niet los lopen. En ik de Kralingse plas zit vaak blauwalg. En ik zie er ook iets te vaak dode vissen drijven. :kots:

Diva

Ongelezen berichtdoor Diva » 24/09/08 16:55

Suikervrij schreef:
wendy schreef:Bij de tuinen in Kralingen kan je ook heerlijk lopen.


Ik neem aan dat de bedoelt bij Restaurant de Tuin? Maar volgens mij mogen ze daar niet los lopen. En ik de Kralingse plas zit vaak blauwalg. En ik zie er ook iets te vaak dode vissen drijven. :kots:


Ja volgens mijn bedoelt ze bij de molen daaro. :confused:
Ja klopt daar bij de bootjes zijn best veel dode vissen.
Maar bij het strandbadje waar ook de honden mogen zwemmen is het weer schoon.
En is er weleens blauwalg geweest ja :?

Suikervrij

Ongelezen berichtdoor Suikervrij » 24/09/08 17:05

Eh strandbadje? Ik dacht echt dat Kralingse Plas/bos verboden terrein was voor honden (los dan)


Terug naar “Wandeltips”