Wandelen Galderse Meren

Plaats hier leuke wandelplekken.
Silly

Wandelen Galderse Meren

Ongelezen berichtdoor Silly » 27/09/11 10:24

Ik kan niet wachten tot het 1 oktober is en we weer de Galderse Meren op mogen. Lekker elke week weer een rondje doen :klasse:

Pieter Klomp
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 27
Lid geworden op: 09/07/13 11:23
Locatie: Ulvenhout
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Pieter Klomp » 29/10/13 14:32

Wij gaan momenteel bijna wekelijks met Tica naar de Galderse Meren nu het zwemseizoen over is. Zeker als het mooi weer is op zaterdag of zondag zijn er altijd veel mensen te vinden met honden.

Alleen vorige week is Tica daar gebeten door een witte herder met duitse eigenaren. Even later kwam mijn vriendin meer mensen tegen waar de hond door dezelfde witte herder gebeten waren. Beetje jammer dat dit soort eigenaren hun hond los laten lopen als zij/hij al meerdere honden.

Karlien
Speurneus
Speurneus
Berichten: 4238
Lid geworden op: 15/03/05 16:08
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Karlien » 29/10/13 21:40

Pieter Klomp schreef:Wij gaan momenteel bijna wekelijks met Tica naar de Galderse Meren nu het zwemseizoen over is. Zeker als het mooi weer is op zaterdag of zondag zijn er altijd veel mensen te vinden met honden.

Alleen vorige week is Tica daar gebeten door een witte herder met duitse eigenaren. Even later kwam mijn vriendin meer mensen tegen waar de hond door dezelfde witte herder gebeten waren. Beetje jammer dat dit soort eigenaren hun hond los laten lopen als zij/hij al meerdere honden.


Yep, die ben ik ook tegen gekomen, gelukkig op weg naar de auto dus had ik mijn kroost al aan de lijn.
:blondpootje: Quan en Rumi
:zwartpootje: Caillou en Roeba
:pootje: Skye, Phlyn, Rhuna en Ramses


Terug naar “Wandeltips”