Maakt de hond jouw wakker of maak jij de hond wakker?

Ontdek wat je mede-forummers van je stelling vinden.

Maakt de hond jouw wakker of maak jij de hond wakker?

Mijn labje maakt me (ons) wakker.
24
24%
Ik maak mijn labje wakker.
44
43%
Verschillend, nl. ...
34
33%
 
Totaal aantal stemmen: 102

kris

Ongelezen berichtdoor kris » 24/06/10 16:28

Sem staat altijd klaar beneden aan de trap met een speeltje. Door de week kan het ook wel eens zijn dat hij nog in zijn mand ligt maar in het weekend begint hij te piepen als het hem te lang duurt, ligt er ook wel aan hoe laat hij s avonds nog uit is geweest. Hij is in elk geval altijd blij als je beneden komt,

Marieke
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3544
Lid geworden op: 12/12/06 11:09
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Marieke » 24/06/10 19:22

Toen Quincy nog in de bench zat, JA!! En steeds vroeger... :lol:

Daarna nooit meer... Zodra ze de trap hoort komt ze naar de deur... Mist het niet te vroeg is... Dan kijkt ze regelmatig met een schuin oog uit de mand... Uhm, idioot.. denk je nou echt dat ik naar buiten ga??? :roll: Wat dus door de weeks vaker gebeurd als ik moet werken!

Quincy kan ook lekker uitslapen hoor... Kan gerust tot 11 uur blijven liggen, maar dat gebeurt eigenlijk nooit..
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje

Desiree
Erelid
Erelid
Berichten: 4536
Lid geworden op: 22/08/04 11:14
Locatie: Leidschendam

Ongelezen berichtdoor Desiree » 24/06/10 21:16

Lara en Belle maken me nooit wakker. Zij blijven lui liggen tot we naar beneden komen.

Gringo is op zich ook rustig tenzij hij het echt te laat vindt. Dat is die ene keer in het weekend dat we wat later opstaan, zo rond half 10.

En voor het heel erg lijkt, dan is hij de vorige avond/nacht nog laat uitgelaten :wink:
Groetjes,
Désirée

Afbeelding

Michiel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1112
Lid geworden op: 28/10/08 23:04
Locatie: Den Haag

Ongelezen berichtdoor Michiel » 11/07/10 14:43

Bij ons is het wisselend. Jordy is meestal wel eerder wakker dan ik, maar blijft dan gewoon lekker rustig liggen tenzij het zo warm is als deze dagen. Dan staat de tuindeur in mijn slaapkamer 's-nachts open ( ik heb de luxe dat dat kan omdat mijn huis van de achterkant zeer onbereikbaar is :wink: ) en gaat Jordy meestal lekker in de tuin rommelen als hij eerder wakker is dan ik. Daar wordt ik dan soms wel weer wakker van....
Het komt een enkele keer voor dat ik eerder wakker ben dan Jordy en hem wakker moet maken voor de wandeling.

Michiel

Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8740
Lid geworden op: 13/09/04 15:44
Locatie: Almere
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Saskia.Bernadette » 11/07/10 21:11

Het hangt ervan af hoe laat ik wakker wordt. Wij slapen boven. Ze horen al snel dat we wakker zijn en dat laten ze wel weten dat ze er ook nog zijn hoor. :)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog

Jess&Max

Ongelezen berichtdoor Jess&Max » 11/07/10 21:57

Eerder maakte Max ons altijd wakker. De kleine hond liep dan voor de bench, en meneer begon dan te janken en te blaffen. Twee wolven in huis. Geen fijne wekker. Nu de bench weg is, moeten we hem de laatste paar dagen wakker maken. :wink:

Lunatic
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6157
Lid geworden op: 03/03/08 14:45
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Lunatic » 12/07/10 01:27

Ik maak mijn labjes wakker, zodra ik de trap af kom staan ze kwispelend bij de deur (en Doran in de bench) :D
Groetjes Lin en een :bruinpootje: van Max en een :zwartpootje: van Luna, Doran en Zinzi

esmoezie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5512
Lid geworden op: 18/05/09 13:35
Locatie: ZO-Brabant

Ongelezen berichtdoor esmoezie » 12/07/10 11:22

Ik maak Keo wakker als ik uit mijn bed kom. Hij hoort dat dan beneden in de gang. En dan vindt ie dat ik wel haast moet maken en naar hem toe moet komen :D Gaat dan ook overdreven luidruchtig gapen, zo van "ja hoor ik ben ook wakker" :lol:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015

Linnie

Ongelezen berichtdoor Linnie » 12/07/10 14:40

Haha JA! maar ja het is ook nog maar een pup en ik ben al heel blij dat 'ie de nacht goed doorslaapt.

maar soms zou ik wel eens wat langer door willen slapen :D

Loesje's liefste

Ongelezen berichtdoor Loesje's liefste » 29/09/10 22:47

Loes wordt wakker zodra ze maar het minst of geringste geluid van boven hoort komen. Ze staat zodra ik beneden kom voor de tussendeur te kwispelen met een speeltje in haar bek. Loes mag 's ochtend altijd eerst nog even mee naar boven om het baasje een kus te geven :oops:

borisboef

Ongelezen berichtdoor borisboef » 30/09/10 22:43

Wij moeten Balou altijd wakker maken, het is echt een luie donder. Daarna uitgebreid rekken en strekken en geeuwen met harde piepen.
Heerlijk vind hij uitslapen. Soms moeten we echt met een snoepje hem uit de bench lokken, deurtje staat namelijk open.
Past goed bij zijn baasjes want die houden ook van uitslapen.

Gebruikersavatar
Ellenn.
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Berichten: 680
Lid geworden op: 14/02/10 16:35
Locatie: Hoogeveen

Ongelezen berichtdoor Ellenn. » 02/10/10 22:24

Hier ligt het eraan.. als Narda op de slaapkamer slaapt maakt ze ons wakker.. zoals paar dagen geleden om 04.00... toen heb ik haar ook nog even in de bench neergelegt en ik ze daar even verder gaan slapen tot 06.00 uur....
Als ze gewoon in de bench slaapt wordt ze wakker als wij de kamer binnenkomen.. :D

Gebruikersavatar
michelle
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 622
Lid geworden op: 08/10/08 13:36
Locatie: amsterdam

Ongelezen berichtdoor michelle » 02/10/10 23:49

zodra ik er uit ga maakt niet uit hoelaat komt fleur meestal 5 minuten later :) maar ze moet dan wel nog altijd even bijkomen.
vind ik altijd zo schattig :verliefd1:
Afbeelding

Zootje

Ongelezen berichtdoor Zootje » 14/10/10 15:55

[quote="Loesje's liefste"][/quote]

Wat een geweldige avatar en banner heb je zeg :D

SofieLemmy

Ongelezen berichtdoor SofieLemmy » 23/06/11 15:45

Toen ze nog in de bench sliep, hoorde we standaard in het weekend rond half 8- 8uur een blafje, dat elke 5 min net iets harder werd! :wink:
Sinds ze niet meer in de bench ligt, kan ik gemakkelijk tot 10u blijven liggen in het weekend, en van het moment dat ze me de trap hoort afkomen, staat ze wel aan de deur al kwispelend te wachten, maar dan is ze ook ineens helemaal wakker en is het een gespring en geknuffel van jewelste! :applaus: .. om dan 5 min later weer even goed te kunnen liggen ronken! :verliefd1:


Terug naar “Polls”