12-jarig Brits meisje mishandelt puppy

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
lara

Ongelezen berichtdoor lara » 24/04/09 22:04

dit is te triest voor woorden.
Maar wat ik ook triest vind, is dat sommige mensen,
Dat kind wat aan willen doen, dan zijn ze niet veel beter

wendy

Ongelezen berichtdoor wendy » 25/04/09 00:06

Ik snap je punt volledig Dorette en ik denk dat je ook voor 90% gelijk hebt in je verhaal. Ik geloof ook dat dit meisje gevormt is door haar verleden..(?). Maar dan vind ik het als nog ''ongewenst'' ''afwijkend'' gedrag dat een meisje van 12 zeer zeker moet beseffen. Bij mij op mijn werk (gedragsgestoorde kinderen).. Tot 21 jaar.


Horizon??????????

wendy

Ongelezen berichtdoor wendy » 25/04/09 00:11

Kyra schreef:
Nino&Toosje schreef:Kijk eens bij dit:

Conduct Disorders ( gedragsstoornis)

Een kind met CD:

* pest, bedreigt, intimideert;
* gebruikt wapens en brengt lichamelijk letstel toe;
* zet aan tot vechten;
* mishandelt mens en dier;
* dwingt tot seksueel contact;
* steelt of liegt en vernielt met de bedoeling ernstige schade aan te
richten;
* spijbelt en loopt weg van huis.

Wij kunnen nooit oordelen, als we niet weten wat er is.

Wat wel zo is, mocht het een kind zijn met CD, dan zijn de ouders schuldig, want die moesten weten dat hun kind dat heeft. :(


Het klopt ook volledig wat je zegt hoor, laat ik dat voorop stellen.
Mijn punt is meer dat een kind van 12 jaar zich bewust is van het gedrag wat niet getoloreerd word in onze maatschappij, de ouders van dit kind zijn absoluut schuldig! Maar een kind beseft wel dat bovenstaande ongewenst gedrag is.. :wink: Dit betekend echter nog niet dat ze dit gedrag ''opeens'' kunnen uitschakelen! Kijk maar naar al die kinderen die in instellingen zitten en jeugdgevangenissen.. Triest.. :(



Beetje kort door de bocht dit.............. veelal zit er een fout bij ouders, maar mijn hemel wat ken ik veel ouders die pas achter de diagnose van hun kind komen als het al ver in de puberteit is! Niet gaan oordelen over iets dat je niet weet! Daarnaast is een kind van 12 zich lang niet altijd bewust van wat wel en niet getolereerd wordt door de maatschappij, zeker niet bij CD/PDD/ADD of welke aanverwante stoornis dan ook! Was het maar zo simpel!

Gebruikersavatar
Kyra
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3251
Lid geworden op: 27/01/08 21:23
Locatie: Alphen aan den rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kyra » 25/04/09 11:31

wendy schreef:
Kyra schreef:
Nino&Toosje schreef:Kijk eens bij dit:

Conduct Disorders ( gedragsstoornis)

Een kind met CD:

* pest, bedreigt, intimideert;
* gebruikt wapens en brengt lichamelijk letstel toe;
* zet aan tot vechten;
* mishandelt mens en dier;
* dwingt tot seksueel contact;
* steelt of liegt en vernielt met de bedoeling ernstige schade aan te
richten;
* spijbelt en loopt weg van huis.

Wij kunnen nooit oordelen, als we niet weten wat er is.

Wat wel zo is, mocht het een kind zijn met CD, dan zijn de ouders schuldig, want die moesten weten dat hun kind dat heeft. :(


Het klopt ook volledig wat je zegt hoor, laat ik dat voorop stellen.
Mijn punt is meer dat een kind van 12 jaar zich bewust is van het gedrag wat niet getoloreerd word in onze maatschappij, de ouders van dit kind zijn absoluut schuldig! Maar een kind beseft wel dat bovenstaande ongewenst gedrag is.. :wink: Dit betekend echter nog niet dat ze dit gedrag ''opeens'' kunnen uitschakelen! Kijk maar naar al die kinderen die in instellingen zitten en jeugdgevangenissen.. Triest.. :(



Beetje kort door de bocht dit.............. veelal zit er een fout bij ouders, maar mijn hemel wat ken ik veel ouders die pas achter de diagnose van hun kind komen als het al ver in de puberteit is! Niet gaan oordelen over iets dat je niet weet! Daarnaast is een kind van 12 zich lang niet altijd bewust van wat wel en niet getolereerd wordt door de maatschappij, zeker niet bij CD/PDD/ADD of welke aanverwante stoornis dan ook! Was het maar zo simpel!


Ik denk dat ik verkeerd begrepen word of het niet goed verwoord wat ik bedoel te zeggen... :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kyra
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3251
Lid geworden op: 27/01/08 21:23
Locatie: Alphen aan den rijn
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Kyra » 25/04/09 11:32

wendy schreef:Ik snap je punt volledig Dorette en ik denk dat je ook voor 90% gelijk hebt in je verhaal. Ik geloof ook dat dit meisje gevormt is door haar verleden..(?). Maar dan vind ik het als nog ''ongewenst'' ''afwijkend'' gedrag dat een meisje van 12 zeer zeker moet beseffen. Bij mij op mijn werk (gedragsgestoorde kinderen).. Tot 21 jaar.


Horizon??????????


Kom ik ook wel eens, maar voornamelijk de jeugdgroepen van Ipse de bruggen afdeling Oosteinde.. 8)
Afbeelding

Gebruikersavatar
Gerritte
Erelid
Erelid
Berichten: 15528
Lid geworden op: 03/01/03 09:12
Locatie: zoetermeer

Ongelezen berichtdoor Gerritte » 26/04/09 09:17

:( echt vreselijk dit. Jan zei het al tegen mij, die had het filmpje al halverwege uitgezet.
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)

Gebruikersavatar
Aileen
Speurneus
Speurneus
Berichten: 5682
Lid geworden op: 05/03/04 15:41
Locatie: Sittard
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Aileen » 27/04/09 18:47

Ik snap jullie punt wel dat dat meisje waarschijnlijk niet in orde is enz, maar toch moet ik haar (ondanks dat ze waarschijnlijk genoeg te verduren heeft) al niet meer. Vind haar echt een dierenbeul. Sorry :oops:

Ik heb meer medelijden met het hondje dan met dat meisje :oops:
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.

Pascale

Ongelezen berichtdoor Pascale » 27/04/09 21:50

Verschrikkelijk!!!!

Arm hondje :cry:

Brigitte

Ongelezen berichtdoor Brigitte » 27/04/09 22:33

Ik heb niet eens naar het filmpje gekeken.......

Dinie
Speurneus
Speurneus
Berichten: 9630
Lid geworden op: 20/12/06 18:18
Locatie: Luyksgestel (N.-Br.)

Ongelezen berichtdoor Dinie » 27/04/09 22:47

Brigitte schreef:Ik heb niet eens naar het filmpje gekeken.......


Ik ook niet! :?
Als ik de titel lees en daarbij de reactie's van medeforummers weet ik voor mezelf al genoeg! Ik hoef het filmpje dan al niet meer te zien!

Ik ben wat dat betreft misschien wel een watje...............maar kan er echt niet tegen. Ben erg gevoelig wat dat betreft!
:zwartkopje: Ciba (Ciba van Budiliumhof) 22-10-2005 ~ 25-4-2008
:zwartkopje: Yara (Raspberrycream van Budiliumhof) 7-3-2008

Brigitte

Ongelezen berichtdoor Brigitte » 27/04/09 22:56

Dinie schreef:
Brigitte schreef:Ik heb niet eens naar het filmpje gekeken.......


Ik ook niet! :?
Als ik de titel lees en daarbij de reactie's van medeforummers weet ik voor mezelf al genoeg! Ik hoef het filmpje dan al niet meer te zien!

Ik ben wat dat betreft misschien wel een watje...............maar kan er echt niet tegen. Ben erg gevoelig wat dat betreft!


Nou, daar hoef je geen watje voor te zijn hoor....gewoon met je volle verstand niet kijken !

sbientje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 12669
Lid geworden op: 26/05/06 20:13
Locatie: Breda
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor sbientje » 28/04/09 11:06

ik ga ook echt niet kijken naar dat filmpje

vind het overigens wel knap dat mensen van 1 filmpje meteen een eventuele diagnose kunnen plakken...
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)

miranda

puppy

Ongelezen berichtdoor miranda » 28/04/09 19:06

wat is dit verschrikkelijk om te zien. ik word hier zo boos en verdrietig om. zulke personen moeten toch geen gevoel in zich hebben. ik kan dit ook niet begrijpen wat iemand er toe brengt om zo iets te doen. op tv zie je ook zo vaak dieren leed. er zijn geen woorden voor. :evil:

Charella

Ongelezen berichtdoor Charella » 28/04/09 19:18

Vreselijk zeg :cry:
Het hondje duikt helemaal in elkaar. Vreselijk dat dat meisje zoiets kan doen :evil: :cry:

ine-m

Ongelezen berichtdoor ine-m » 29/04/09 11:26

ik heb niet naar het filmpje kunnen kijken ..dus ik weet niet precies wat er aan de hand is..maar als ik de foto zo zie en de reactie's van jullie moet het nogal heftig zijn ..het is goed dat het is opgenomen maar na het filpje zou ik toch precies het zelfde doen met dat monster want dit kun je geen mens meer noemen :evil: :evil: ...er is voor mij ook geen enkel excuus om dit goed te kunnen praten of af te doen met ..mischien heeft dat kind wel een vreselijk verleden ..dit soort kleine monstertjes moeten zo snel mogelijk van de wereld af geholpen worden ....echt ..ik vind mensen mishandeling vreselijk....maar dierenmishandeling ...ja dat kan voor mij echt niet dan word ik echt giftig..maar dat is persoonlijk hoor

gr ineke


Terug naar “Lab-leed”