Hoe eigenwijs kun je zijn?

Plaats hier verhalen van de Labradors die minder geluk hebben gehad in hun leven. Het is verboden om schokkende foto's of filmpjes direct op het forum te zetten, bij eventuele doorverwijzing erbij zetten dat de link schokkende beelden bevat!
Gebruikersavatar
Manon
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 56
Lid geworden op: 05/02/12 09:45

Hoe eigenwijs kun je zijn?

Ongelezen berichtdoor Manon » 29/08/12 22:32

Hier een copy van mijn twitter gesprek over een Labrador.


Zoeee'♥ ‏@ZCHGroot
hahaaha daan z'n hondje wil niet naar buiten ;-) wel toevallig wij zijn ook aan 't zoeken voor een labrador maar dan blond !

20 augustus@ZCHGroot Hier hebben wij d'r vandaan!


Wat meer onderzoek kan een hoop problemen voorkomen.... http://broodfokker.hyves.nl/



Zou dit een probleem worden dan ? #ikziehetnietnamenlijk



Als je het serieus bedoelde kan je hier meer informatie vinden. http://www.labradorforum.nl/viewtopic.p ... ve&t=78371


Beetje onzin vind ik het... waarom is honden fokken voor geld perse verkeerd? Ik heb enkel gezonde beesten gezien.

:eusashhh: en bedankt voor je advies? neeee tuurlijk niet.....

Allard

Ongelezen berichtdoor Allard » 30/08/12 09:15

Ik wil een hond en ook wel meteen vandaag :roll: Ongeveer hetzelfde.

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 30/08/12 16:52

Het heeft zo weinig zin dit, goed dat jij er energie in stopt maar luisteren zal vaker niet dan wel gebeuren hoor :(
Maar om dit gesprek nu openbaar te maken met namen erbij vind ik ook bepaald niet netjes eerlijk gezegd.

Gebruikersavatar
Manon
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 56
Lid geworden op: 05/02/12 09:45

Ongelezen berichtdoor Manon » 30/08/12 17:52

@Roos over de namen zat ik ook erg te twijfelen maar omdat het op Twitter ook openbaar is heb ik het toch geplaatst.
Maar ik zal het wel verwijderen als je het niet netjes vind ;)

Het is ook niet om mensen zwart te maken maar zo een "voorbeeldfunctie" als DJ zijnde had ik persoonlijk wel wat meer "intelligentie" verwacht.

Waarschijnlijk komen ze hier ook wel eerdaags.

Het was verder ook geen Statement van mijn kant om te laten zien hoe goed ik ben, ik ben gewoon vol ongeloof dat mensen zó reageren.

Hier zie je helaas dat voor sommige mensen een hond maar een ding is die zo vervangen kan worden.

*Edit*'
Helaas zie ik net dat ik zelf de mogelijkheid tot aanpassen niet heb . Dus als een moderator het zou willen doen heel graag.

Roos

Ongelezen berichtdoor Roos » 30/08/12 18:15

Manon schreef:@Roos over de namen zat ik ook erg te twijfelen maar omdat het op Twitter ook openbaar is heb ik het toch geplaatst.
Maar ik zal het wel verwijderen als je het niet netjes vind ;)

Het is ook niet om mensen zwart te maken maar zo een "voorbeeldfunctie" als DJ zijnde had ik persoonlijk wel wat meer "intelligentie" verwacht.

Waarschijnlijk komen ze hier ook wel eerdaags.

Het was verder ook geen Statement van mijn kant om te laten zien hoe goed ik ben, ik ben gewoon vol ongeloof dat mensen zó reageren.

Hier zie je helaas dat voor sommige mensen een hond maar een ding is die zo vervangen kan worden.

*Edit*'
Helaas zie ik net dat ik zelf de mogelijkheid tot aanpassen niet heb . Dus als een moderator het zou willen doen heel graag.



Van jouw kant uit had ik het ook niet als zwartmakerij opgepikt hoor, ik kan mij wel indenken dat je dit gewoon niet kunt begrijpen en dat even kwijt wilt.
Maar leuk zou ik het niet vinden als ik (of bekenden) hier ineens mijn naam zag staan.
En honden zijn voor veel mensen een ding, dat kun je ook goed zien bij overlijden van de hond, dan vinden mensen ook vaak dat het "maar een hond" is :(
Misschien kun je even een pb sturen naar een van de modjes met deze vraag, ze lezen nl niet alles.
Maar voor mij hoef je het niet te doen hoor, het is alleen maar mijn mening, niets meer :wink:

Gebruikersavatar
Manon
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 56
Lid geworden op: 05/02/12 09:45

Ongelezen berichtdoor Manon » 30/08/12 18:25

@Roos ben ik het ook met je eens het was de keuze op dat moment.
Omdat ik twitter openbaar vind en geen privechat.
Daarom had ik ook bewust me eigen naam er ook bij laten staan.

Maar de :ugotmail: is verstuurd.

En inderdaad zijn sommige mensen zo koud dat ze dat zo kunnen zien....
...Helaas...

Allard

Ongelezen berichtdoor Allard » 30/08/12 19:43

Haha, DJ's zijn maar gewoon mensen op de radio. Zo slim hoef je niet te zijn voor een dj baan.


Als nog vindt ik het een domme gozer. Iemand waarschuwt je en dan sla je die waarschuwing in de wind.

Gebruikersavatar
Manon
Snuffelneus
Snuffelneus
Berichten: 56
Lid geworden op: 05/02/12 09:45

Ongelezen berichtdoor Manon » 30/08/12 20:07

Dat is ook waar @Allard
In ieder geval wil ik jullie bedanken voor de reacties.
Doet me goed te merken dat ik niet alleen er zo over denk.
Lucht op :)


Terug naar “Lab-leed”