spreuk

Plaats hier je gedichten, bij voorkeur over Labradors of andere honden.
Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

spreuk

Ongelezen berichtdoor Mousy » 25/05/10 21:29

HOE BETER IK MENSEN LEER KENNEN
DES TE MEER HOU IK VAN MIJN LABRADOR!!!

kirsten&cacao

Re: spreuk

Ongelezen berichtdoor kirsten&cacao » 25/05/10 21:46

Mousy schreef:HOE BETER IK MENSEN LEER KENNEN
DES TE MEER HOU IK VAN MIJN LABRADOR!!!


hey, die ken ik wel. Onze fokker, Lien hier op het forum, heeft deze spreuk op haar website staan !

Miske
Speurneus
Speurneus
Berichten: 15115
Lid geworden op: 28/08/04 00:17
Locatie: Beerse
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor Miske » 25/05/10 23:03

En zo is dat!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.

Gebruikersavatar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus
Berichten: 3249
Lid geworden op: 12/02/09 19:05
Locatie: Drenthe

Re: spreuk

Ongelezen berichtdoor Nino&Toosje » 26/05/10 15:13

kirsten&cacao schreef:
Mousy schreef:HOE BETER IK MENSEN LEER KENNEN
DES TE MEER HOU IK VAN MIJN LABRADOR!!!


hey, die ken ik wel. Onze fokker, Lien hier op het forum, heeft deze spreuk op haar website staan !
Bij mij staat die spreuk op de koelkast. :D

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 26/05/10 16:54

Ik vind het geen leuke spreuk, hij komt op mij erg negatief over. Ik vind de meeste mensen nou eenmaal wel erg leuk :wink:

Gebruikersavatar
FunnyNina
Speurneus
Speurneus
Berichten: 2243
Lid geworden op: 28/03/10 13:30
Locatie: Maastricht

Re: spreuk

Ongelezen berichtdoor FunnyNina » 27/05/10 19:44

Mousy schreef:HOE BETER IK MENSEN LEER KENNEN
DES TE MEER HOU IK VAN MIJN LABRADOR!!!


Door minder leuke ervaringen met een aantal personen is deze spreuk bij mij van toepassing.
Senna is voor mij m'n ziel ,m'n lief en zaligheid.

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

spreuk

Ongelezen berichtdoor Mousy » 29/05/10 21:34

Tja Doggie,dan heb jij niet meegemaakt wat ik heb ondervonden met mensen die zeggen je vriend te zijn,en je vervolgens als een baksteen laten vallen.En niet 1x maar vele malen,en aan de liefde en trouw van een hond kunnen mensen nog een puntje zuigen.Dat verklaart mijn liefde voor dieren!!!!

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Re: spreuk

Ongelezen berichtdoor doggie » 29/05/10 23:16

Mousy schreef:Tja Doggie,dan heb jij niet meegemaakt wat ik heb ondervonden met mensen die zeggen je vriend te zijn,en je vervolgens als een baksteen laten vallen.En niet 1x maar vele malen,en aan de liefde en trouw van een hond kunnen mensen nog een puntje zuigen.Dat verklaart mijn liefde voor dieren!!!!


Nou, genoeg meegemaakt hier hoor. Zoveel dat ik heb geleerd om mijn geluk niet van een ander te laten afhangen, maar in jezelf te zoeken.
Alleen jij bent verantwoordelijk voor je eigen leven, en dat er rot dingen gebeuren, of dat je akelige mensen tegenkomt, allemaal onvermijdelijk. Maar de vraag is dan: wat doe je er mee?

Vwb de 'liefde' van een hond ben ik ook nogal nuchter ingesteld: een hond 'houdt' het meest van degene die hem voert, een hond is enorm opportunistisch. Geeft niks, ik geniet even goed van dat gedrag.

Dus ik wil het beste van alletwee: Leuke mensen, en leuke honden om me heen :wink:

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

spreuk

Ongelezen berichtdoor Mousy » 31/05/10 15:22

Even voor alle duidelijkheid n.a.v.bovenstaand bericht:ik ben hardstikke gelukkig hoor en ik laat mijn geluk niet afhangen van mensen die me teleur stelden,maar daardoor is mijn liefde voor dieren wel gegroeid.
Als er een levensgenieter bestaat ben ik het wel!!!Lees de spreuk nog maar eens goed,met de klemtoon op BETER!!!!misschien begrijp je het dan.Einde discussie :evil:


Terug naar “Gedichten”