Gedroomd over Youri, mijn lieve oude mannetje.

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
Gebruikersavatar
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1215
Lid geworden op: 16/05/08 09:57

Gedroomd over Youri, mijn lieve oude mannetje.

Ongelezen berichtdoor Alice van Ginkel » 18/06/11 10:44

Ik ben een beetje van slag. Toen ik vanmorgen wakker werd realiseerde ik me dat ik over Youri had gedroomd. Ik moest het eerst allemaal even tot me door laten dringen en alles even op een rijtje zetten. Dit was zo bijzonder!

Ik droomde dat we Youri hadden afgestaan in de laatste fase van zijn leven omdat hij het dan beter zou hebben als bij ons. Daar snapte ik niets van, was dat waar? Had ik Youri weggedaan? Dat kan niet! Ik wilde weten hoe het met hem was, want ik had hem al een tijd niet gezien en ik verlangde zo erg naar hem! Mijn man en ik zijn een soort hek binnengegaan en daar zag ik links van mij een hond heerlijk op zijn zij in het gras liggen slapen en toen we verder liepen zag ik mensen aan tafeltjes zitten met honden erbij aan hun voeten.
Toen we nog een stuk verder liepen zagen we een groepje honden die samen aan het spelen waren. Er waren ook Golden Retrievers bij. Mijn man zei toen tegen mij: Daar is hij, hoor! Ik keek en zag Youri zitten, hij had zijn halsband om. Maar hoe was dat mogelijk want ik had gezien dat hij op zijn achterpoten met een hond aan het spelen was, voorpoten om elkaars nek. Dat was lang geleden dat ik dat had gezien want Youri was op latere leeftijd alleen maar minder gaan bewegen door zijn artrose en problemen met zijn zenuwen in zijn ruggenwervel. Ik wilde naar hem toe maar de groep liep spelenderwijs steeds verder voor ons uit. Ik dacht...ik loop naar hem toe, zeg niets en wacht tot hij mij ziet en dan die reactie van hem....maar toen werd ik wakker. Tranen liepen over mijn wangen. Ik ben bij hem geweest maar hij mocht mij niet zien. Alsof het mijn tijd nog niet is maar dat ik wel even heb gezien hoe hij daar lekker aan het spelen is. Ik heb ook het idee dat die mensen die ik eerder zag wel herenigt zijn. Jeetje, ik ben echt een beetje van slag, maar is dit niet prachtig?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Monica
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 173
Lid geworden op: 25/03/11 19:05
Locatie: Dieren

Ongelezen berichtdoor Monica » 18/06/11 11:09

Een hele mooie droom en ik kan me voorstellen dat je dan van slag bent :groteknuffel: :groteknuffel:
Afbeelding

Buttymcfly

Ongelezen berichtdoor Buttymcfly » 18/06/11 11:12

Wauw zeg! Wat bijzonder zeg alsof hij wilde doorgeven van ik ben hier helemaal blij en gelukkig met leuke vriendjes en lieve mensen. Dus maak je maar geen zorgen en als t jou tijd is worden we weer herenigd.

Echt speciaal en ook dat je t nog herinnerd. Is een positief " teken " volgens mij.

laika
Speurneus
Speurneus
Berichten: 6527
Lid geworden op: 06/10/06 18:27
Locatie: alkmaar

Ongelezen berichtdoor laika » 18/06/11 11:44

wat prachtig dat je dit mocht dromen ik vind het een teken van ik heb het hier goed en speel fijn zonder pijn
misschien dat je het nu een plaatsje kan geven en misschien een teken dat je open kunt staan voor iets anders?? niet boos worden dat ik dit zeg hoor gun je zo graag weer iets op jullie pad :groteknuffel:
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008

lmolen
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 279
Lid geworden op: 14/09/10 20:46
Locatie: Maastricht

Ongelezen berichtdoor lmolen » 18/06/11 11:51

Heel mooi Alice dat Je deze boodschap mocht ontvangen.
Hopelijk geeft het Je wat rust nu Youri Je heeft laten zien dat het goed met Hem gaat.
Je hebt deze boodschap niet voor niets mogen zien, ook Youri wil zien dat Jij weer gelukkig bent.
Je bent nu van slag en dat is begrijpelijk, als Je het hebt laten bezinken kan Je ervan genieten.
Groetjes Lucia

Mousy
Kleine hondenneus
Kleine hondenneus
Berichten: 209
Lid geworden op: 16/08/09 16:28
Locatie: Boxmeer

droom

Ongelezen berichtdoor Mousy » 18/06/11 16:05

Ach Alice,ik ben zo blij voor je,en ik geloof het niet maar ik weet het zeker dat Youri je eindelijk wil laten inzien dat hij het naar zijn zin heeft.En dat hij niet wil dat je nog steeds zo verdrietig bent omdat je hem zo mist.Geloof me,hij wacht op jou!!!Wat heerlijk om zo dicht bij hem te zijn geweest,maar ik denk ook dat je nog verder in je droom mee had willen gaan.Ik hoef je toch niet uit te leggen waarom je dit droomde he lieverd???En ik weet zelf ook uit eigen ervaring dat er meer is tussen hemel en aarde.Koester deze droom en sluit hem in je hart,vlakbij het plekje waar Youri woont.Ik heb met tranen je bericht gelezen,want ook ik kan nog zo eindeloos soms naar mijn Wammesje verlangen :cry:
Ik vond het geweldig en fijn voor jou,dat meen ik oprecht,dikke kus:Mousy

Gebruikersavatar
Von
Speurneus
Speurneus
Berichten: 13890
Lid geworden op: 01/05/04 14:22
Locatie: Zoetermeer

Ongelezen berichtdoor Von » 24/06/11 22:45

hai tuttie, ik droom ook nog steeds af en toe van Deesje....en na zo'n droom, hoe die ook is weet ik zeker dat ze die nacht even bij mij is geweest ik geloof daar heilig in!

........en dat niet alleen.............verleden maand waren wij op vakantie en toen kwam ze ook langs.......ik droomde niet eens, maar was bij mijn volle bewustheid!!
Ron had er een foto van gemaakt, kijk maar:

Afbeelding
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”