2 weken geleden

Is je Labrador overleden, maar wil je er graag nog eens over praten? Deel hier je gevoelens met lotgenoten.
roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

2 weken geleden

Ongelezen berichtdoor roef » 19/03/12 11:42

ik blijf er maar aan denken,en dat wil ik niet want dan stromen de tranen weer :(
zou de maandag zo moeilijk blijven?
ik tel de uren weg,nog 7 uur en toen was je 2 weken geleden weg gegleden.

ik mis hem zo vreselijk! in alles zie ik de momenten met hem weer terug.
het klopt nog steeds niet.
roef zoekt hem niet meer en is weer helemaal zich zelf en stort zich in de opvoeding van hidde.
en ondanks dat ik erg geniet van de kruimel,zit er een inkt zwart randje omheen :(
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 533
Lid geworden op: 19/11/11 10:56
Locatie: Huybergen
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor pebi » 19/03/12 18:37

die maandagen blijven niet zo vervelend hoor. het is nog zo pril dat je afscheid hebt moeten nemen van James. heel logisch dat dit allemaal zo in je gedachten speelt. Fijn te lezen dat Roef Hidde onder zijn bewind heeft genomen. de tranen gewoon laten stromen ,er komt ook een tijd dat je het zwarte randje vanzelf omzet in een gouden randje wat voor eeuwig in je hart zit.

wobbetje

Ongelezen berichtdoor wobbetje » 19/03/12 19:35

Het is ook allemaal nog maar kort geleden... natuurlijk is het verdriet nog erg aanwezig ook al springt er nu terug een kleine smurf bij jullie rond...
wat toch niet meer dan normaal is denk ik ... moest het nu al over zijn , zou toch ook niet normaal zijn denk ik dan... toch ?
Maar stilletjesaan zal het slijten... er zullen nog moeilijke momenten komen...tot hiertoe is voor mij elke 13de van de maand extra moeilijk...maar ik kan toch ook al terug lachen om wat wobbe allemaal uitspookte...Vergeten doe je ze nooit...
Veel sterkte nog..
Groetjes
Martine

roef
Speurneus
Speurneus
Berichten: 8309
Lid geworden op: 30/09/08 11:29
Locatie: emmeloord

Ongelezen berichtdoor roef » 02/04/12 13:26

vandaag is het 4 weken geleden dat James overleed.
en nog steeds kan ik niet aan hem denken zonder te huilen,of dat er wat is wat ons erg aan hem doet denken,ook dan stromen de tranen weer.
gisteren waren we bij mijn ouders en die hebben een appelmand in de keuken staan,James mocht dan heel graag een appel jatten.roef geeft er niks om.
gisteren liep Hidde heel triomfantelijk de kamer in met een gejatte appel uit de mand :cry2: en ging hem op de zelfde plek als James steeds deed opeten.
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012

doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Berichten: 1964
Lid geworden op: 22/11/06 17:12
Locatie: Wervershoof

Ongelezen berichtdoor doggie » 02/04/12 15:54

Het is nu twee jaar geleden dat ik Sjakie heb moeten laten inslapen, en zulke momenten als jij beschrijft, zijn er nog geregeld. Gelukkig stromen de tranen niet meer, maar is het meer een melancholiek gevoel geworden, wat ik een beetje koester, om de herinnering aan Sjakie levend te houden.

Het is nog maar zo kort terug dat James dood is gegaan, ik vind het niet meer dan normaal dat je er nog zo'n verdriet om hebt. Laat de tranen stromen, en laat je verdriet een beetje lichter worden door de tijd en door de kleine Hidde.

Sterkte hoor!

pebi
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Berichten: 533
Lid geworden op: 19/11/11 10:56
Locatie: Huybergen
Contacteer:

Ongelezen berichtdoor pebi » 02/04/12 23:17

bijzonder dat Hidde dat van die appel hetzelfde deed als James.
kan me voorstellen dat je nog super veel verdriet hebt.
het is echt nog maar heel kort geleden.
sterkte nog.
Afbeelding

met dank aan Pauline


Terug naar “Uit het oog, maar niet uit het hart”